Σε πείσμα της ραγδαίας ανάπτυξης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και της πίεσης που δέχονται καταναλωτές και αυτοκινητοβιομηχανίες από τις κυβερνήσεις, οι κινητήρες όπως τους ξέραμε ή περίπου έτσι, δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη.
Έτσι, το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Kawasaki Heavy Industries, η Subaru, η Toyota, η Mazda και η Yamaha ανακοίνωσαν από κοινού μια πρόκληση για επέκταση των επιλογών καυσίμου σε συνδυασμό με κινητήρες εσωτερικής καύσης στον αγώνα Super Taikyu.
![](/image/s320x/file/files/1/2021/11/thermikoi-kinitires-2.jpg)
Συγκεκριμένα, για να επεκτείνουν περαιτέρω τις επιλογές παραγωγής, μεταφοράς και χρήσης καυσίμων, οι πέντε εταιρείες σκοπεύουν να ενωθούν και να συνεχίσουν τις εξής τρεις πρωτοβουλίες:
1) συμμετοχή σε αγώνες με ουδέτερα καύσιμα,
2) διερεύνηση της χρήσης κινητήρων υδρογόνου σε δίτροχα και άλλα οχήματα, και
3) να συνεχίσουν να αγωνίζονται χρησιμοποιώντας κινητήρες υδρογόνου.
Νίκος Τσάδαρης