Σε πείσμα της ραγδαίας ανάπτυξης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και της πίεσης που δέχονται καταναλωτές και αυτοκινητοβιομηχανίες από τις κυβερνήσεις, οι κινητήρες όπως τους ξέραμε ή περίπου έτσι, δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη.
Έτσι, το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Kawasaki Heavy Industries, η Subaru, η Toyota, η Mazda και η Yamaha ανακοίνωσαν από κοινού μια πρόκληση για επέκταση των επιλογών καυσίμου σε συνδυασμό με κινητήρες εσωτερικής καύσης στον αγώνα Super Taikyu.

Συγκεκριμένα, για να επεκτείνουν περαιτέρω τις επιλογές παραγωγής, μεταφοράς και χρήσης καυσίμων, οι πέντε εταιρείες σκοπεύουν να ενωθούν και να συνεχίσουν τις εξής τρεις πρωτοβουλίες:
1) συμμετοχή σε αγώνες με ουδέτερα καύσιμα,
2) διερεύνηση της χρήσης κινητήρων υδρογόνου σε δίτροχα και άλλα οχήματα, και
3) να συνεχίσουν να αγωνίζονται χρησιμοποιώντας κινητήρες υδρογόνου.
Νίκος Τσάδαρης