Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η στατική πρώτη παρουσίαση των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων BMW iX και i4 στην Ελλάδα. Τα νέα μοντέλα συμβολίζουν μία νέα εποχή για τη μάρκα με εντυπωσιακή σχεδίαση, καινοτόμες ψηφιακές τεχνολογίες και εξαιρετικές αυτονομίες.
Σε ένα χώρο πλήρως εναρμονισμένο με τις αρχές της Γερμανικής μάρκας για τη βιωσιμότητα, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, εκπρόσωποι των Μέσων Ενημέρωσης είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την αποκάλυψη των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα «Θόλος».
Σε σχετική δήλωσή του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas, κ. Andreas Sieben, ανέφερε: «Το BMW Group στοχεύει να γίνει ο πιο βιώσιμος κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στο χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα παράγει τα πιο ‘πράσινα’ οχήματα. Επαναπροσδιορίζοντας όλες μας τις διαδικασίες, από την Παραγωγή μέχρι την Ανακύκλωση των οχημάτων μας, θα προσφέρουμε τις απαραίτητες λύσεις για να υποστηρίξουμε τις δεσμεύσεις μας που αφορούν τη Βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος».
Τα νέα μοντέλα της BMW αποτελούν σημαντικό ορόσημο σε μία φάση μετασχηματισμού της μάρκας εν όψει της ηλεκτροκίνησης που περνάει σε μία νέα εποχή με εντυπωσιακή σχεδίαση, καινοτόμες ψηφιακές τεχνολογίες και εξαιρετικές αυτονομίες.
Η νέα BMW iX αποτελεί την τεχνολογική ναυαρχίδα του Group συνδυάζοντας μηδενικούς ρύπους, ευελιξία και αυτονομία. Με σύγχρονο στυλ και έμφαση στην πολυτέλεια και την ευρυχωρία, η iX που ενσαρκώνει την φρέσκια ερμηνεία της φιλοσοφίας SAV, θα βρίσκεται στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW από τις 13 Νοεμβρίου.
Πρόκειται για ένα σχεδόν 5μετρο (4.953 χλστ), τετρακίνητο SUV που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το βαρύ (σχεδόν 2,5 τόνους) όχημα, κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα για κάθε άξονα) και στην κατασκευή του έγινε ευρεία χρήση ανακυκλώσιμων υλικών, ώστε να εξασφαλίζεται η μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στο περιβάλλον. Η iX θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με συνδυασμένη ισχύ 326 ίππων για την xDrive40 και 523 ίππων για την xDrive50. Η αυτονομία κατά WLTP είναι 425 και 630 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Στο εμπρός τμήμα, η εντελώς κλειστή μάσκα λειτουργεί ως ένα πάνελ συλλογής πληροφοριών για την πλούσια γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας που διαθέτει. Ένα πλήθος αισθητήρων είναι τοποθετημένοι πίσω από τη διαφανή επιφάνειά της, η οποία είναι αυτοεπισκευαζόμενη σε μικροζημιές. Το κατασκευασμένο από αλουμίνιο, χάλυβα υψηλής αντοχής και ανθρακονήματα αμάξωμα, προσφέρει μεγάλη στρεπτική ακαμψία με –σχετικά- χαμηλό βάρος, ενώ η τιμή του αυτοκινήτου θα ξεκινάει από 86.450 ευρώ για την xDrive40.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και η νέα BMW i4, τέσσερις μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία της. Το νέο μοντέλο αποτελεί την αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της μάρκας στον παραδοσιακό πυρήνα της μεσαίας κατηγορίας. Η i4 είναι ένα τετράθυρο Gran Coupé που συνδυάζει ευρυχωρία και πρακτικότητα με σπορ ικανότητες, αλλά και αυτονομία ικανή για μεγάλα ταξίδια. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό 4θυρο, πισωκίνητο «Gran Coupe», μήκους 4.783 μ., που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με 340 ίππους και 544 ίππους, ενώ η αυτονομία κατά WLTP φθάνει τα 590 και 521 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Η τιμή της θα ξεκινάει από 54.850 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση (48.850 με την επιδότηση) για την eDrive40 των 340 ίππων.
Νίκος Τσάδαρης