Πάνε περίπου 16 χρόνια από τότε που η Suzuki, τοποθετώντας το συνθετικό «Grand» αντικατέστησε το Vitara με το Grand Vitara, αν και τα δύο μοντέλα συνέχισαν να διατίθενται παράλληλα για ορισμένα χρόνια ακόμα. Πλέον, κάνοντας ντεμπούτο στο Παρίσι, το όνομα Vitara επιστρέφει, αφήνοντας όμως πίσω του το σκληροτράχηλο παρελθόν και ακολουθώντας πιο συμβατικές και σύμφωνες με το κλίμα των ημερών, νόρμες.
Από τη στιγμή που το SX4 μεγάλωσε στη 2η γενιά του, φτάνοντας σε μήκος τα 4.300 χλστ., υπήρξε χώρος στην γκάμα της Suzuki για ένα πιο μικρό crossover μοντέλο, έτσι ώστε να υπάρξει απάντηση από την εταιρεία-πρωτοπόρο του off-road χώρου, στη διαρκώς αυξανόμενης δημοφιλίας κλάση των compact crossover οχημάτων. Και αυτό ακριβώς είναι το νέο Vitara, του οποίου το μήκος ανέρχεται σε 4.175 χλστ., το πλάτος σε 1.775 χλστ. και το ύψος στα 1.610 χλστ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται μέχρι τα 2.500 χλστ.
Αισθητικά, το νέο Vitara αντλεί την έμπνευσή του από το περσινό πρωτότυπο iV-4 Concept και καταφέρνει να δημιουργεί ένα αρκούντως νεανικό προφίλ.
Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, με τη Suzuki να προσφέρει επιλογές εξατομίκευσής του, όπως με τη δίχρωμη βαφή, τους διαφορετικούς διακόσμους, αλλά και τα δύο special εξοπλιστικά πακέτα. Λόγος γίνεται για το Urban που προσφέρει λεπτομέρειες χρωμίου και το Rugged, που δείχνει πιο «άγριο», χάρη στις ποδιές και στα πλευρικά μαρσπιέ.
Σε ό,τι αφορά στις επιλογές κινητήρων, υπάρχουν δύο, αμφότερες στα 1,6 λτ. Η μία είναι βενζίνης και αποδίδει 120 ίππους και 156 Nm, ενώ συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, αλλά προαιρετικά και με 6άρι αυτόματο.
Το diesel σύνολο έχει και αυτό ισχύ 120 ίππων, η ροπή του όμως «σκαρφαλώνει» στα 320 Nm, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Το σύστημα 4κίνησης ALLGRIP της Suzuki δίνει το «παρών» και στο νέο Vitara, του οποίου η εμπορική «καριέρα» θα ξεκινήσει την επόμενη χρονιά.
Πηγή: autotriti.gr