Με φρέσκια εμφάνιση, ποιοτικό εσωτερικό, βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά και νέους κινητήρες, εμφανίζεται η πολυαναμενόμενη πέμπτη γενιά του Opel Corsa, η διάθεση του οποίου θα γίνει στα τέλη του έτους.

Παρουσιάστηκε σήμερα η νέα γενιά του Opel Corsa, πριν το επίσημο λανσάρισμα του Οκτωβρίου στο Paris Motor Show. Αποκαλείται Corsa E, καθώς αποτελεί την 5η κατά σειρά εκδοχή του best seller μοντέλου της εταιρείας.

Εμφάνιση – Αμάξωμα

Η εμπρόσθιά του όψη, όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από το Adam. Στο πλάι, το αυτοκίνητο φέρει έντονα «νεύρα» στο κάτω τμήμα των θυρών, ενώ το πίσω τμήμα, αν και πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά, «δένει» με το υπόλοιπο αμάξωμα. Για ακόμα μια φορά, θα διατίθεται σε 5θυρη και 3θυρη έκδοση, με την τελευταία να προβάλει εκ νέου ένα περισσότερο νεανικό προφίλ. Το νέο Corsa, παρέμεινε κοντά σε διαστάσεις με το παλιό (+3 χλστ. σε μήκος), καθώς στηρίζεται σε μία ανασχεδιασμένη εκδοχή της γνωστής πλατφόρμας. Οπότε, αναμένουμε πάνω-κάτω τα ίδια επίπεδα ευρυχωρίας για επιβάτες και αποσκευές (χώρος αποσκευών 285 λίτρα).

Εσωτερικό

Από εκεί και πέρα, όμως, στο εσωτερικό τα πάντα έχουν αλλάξει, με τους σχεδιαστές της Opel να προσδίδουν στην καμπίνα του Corsa E περισσότερο στιλ, με την έμπνευση και εδώ να προέρχεται από το Adam. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μια οθόνη αφής 7 ιντσών, μέρος του infotainment συστήματος που η Opel ονομάζει Intellilink και υποστηρίζει πλήθος εφαρμογών όπως τα BringGo (πλοηγός), Stitcher και TuneIn.

Τεχνολογικές εφαρμογές – Εξοπλισμός

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ. Επιπλέον, διατίθεται μια πλήρους μεγέθους πανοραμική οροφή, ενώ σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας, υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε πλήθος τεχνολογικών εφαρμογών όπως τα Side Blindspot Alert, High Beam Assist και Lane Departure Warning. Το παρόν δίνουν και τα bi-xenon φωτιστικά σώματα, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας. Τέλος, στην λίστα του διαθέσιμου εξοπλισμού υπάρχουν ηλεκτρονικά «καλούδια» όπως το Hill Start Assist, Automatic Park Assist και Tire Pressure Monitoring System.

Οι μηχανικοί της Opel τοποθέτησαν μία ανάρτηση με νέα γεωμετρία και καινούργια συστατικά. Το εμπρόσθιο υπο-πλαίσιο ενισχύθηκε και έγινε πιο σφιχτό, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης είναι νέο και διαθέτει μεταβαλλόμενη ηλεκτρική υποβοήθηση. Στις χαμηλές ταχύτητες, στις μανούβρες και στο παρκάρισμα, υπάρχει η λειτουργία τιμονιού «City». Θα είναι διαθέσιμα δύο set-up του σασί, το στάνταρ Comfort και το χαμηλότερο και πιο σκληρό Sport.

Κινητήρες

Τα μεγάλα νέα, όμως, έρχονται μόλις ανοίξεις το καπό του νέου Corsa, καθώς εκεί θα βρεις για πρώτη φορά το νέο σύνολο της GM. Λόγος γίνεται για το 3κύλινδρο 1.000άρη ECOTEC turbo μοτέρ βενζίνης άμεσου ψεκασμού, το οποίο διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης, με 90 και 115 ίππους. Αμφότερες οι εκδοχές αποδίδουν 170Nm ροπής, διαθέσιμη στις 1.800 σ.α.λ. Η Opel δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία, αλλά οι άνθρωποί της τονίζουν πως αν συνδυαστούν με σύστημα Start/Stop, προσφέρουν πολύ χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών.

Αναβαθμίσεις έχουν δεχθεί τα γνωστά ατμοσφαιρικά σύνολα βενζίνης 1,2 και 1,4 λτ. ώστε να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6. Επιπλέον, μια νέα εκδοχή του 1.400άρη turbo μοτέρ του Ομίλου θα βρεθεί κάτω από το καπό του νέου Corsa για πρώτη φορά, με την απόδοσή του να ορίζεται στους 100 ίππους ισχύος και στα 200 Nm ροπής. Επιπλέον, σημαντικές βελτιώσεις υπόσχεται η Opel στο 1,3 CDTi σύνολο πετρελαίου, το οποίο είναι και αυτό πλέον προδιαγραφών Euro 6. Τέλος, δύο νέα κιβώτια 6 σχέσεων, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο, διατίθενται με τη νέα γενιά του Corsa.

Πηγή: autotriti.gr