Η νέα Cajun αποτελεί το πρώτο μοντέλο που θα εξελιχθεί κάτω από την ηγεσία της VW και θα «πατά» στο γνωστό Audi Q5, ενώ για το σχεδιασμό του υπεύθυνος θα είναι ο αρχισχεδιαστής του VW Group, Walter de’Silva. Η Porsche Cajun θα είναι χαμηλότερη και κοντύτερη από το Audi Q5, αλλά θα αναπληρώνει τη μείωση αυτών των διαστάσεων με 90 χιλιοστά μεγαλύτερο πλάτος, δείχνοντας άμεσα τις διαθέσεις στης στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
Το βάρος της υπολογίζεται στα 1.700 κιλά, ενώ για να αποστασιοποιηθεί αισθητά από τη γκάμα των Cayenne θα διατίθεται αρχικά ως τριθέσια (τουλάχιστον όπως μαρτυρούν οι πρώτες ανεπίσημες φωτογραφίες). Επίσημα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, όμως οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα διατίθεται με 2 βενζινοκινητήρες, και 2 πετρελαιοκινητήρες ενώ θα υπάρχει και υβριδική έκδοση.
Ο βασικός βενζινοκινητήρας θα είναι τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος με χωρητικότητα στα 2 λίτρα, και την απόδοση στους 240 ίππους, ενώ ο πιο δυνατός θα είναι διάταξης V6 χωρητικότητας 3,0 λίτρων και τεχνολογίας TFSI (όλοι οι κινητήρες θα προέρχονται από την Audi) με την απόδοση στους 332 ίππους. Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας θα έχει χωρητικότητα 2 λίτρων και απόδοση στους 190 ίππους, ενώ ο μεγαλύτερος θα έχει αντίστοιχα χωρητικότητα στα 3 λίτρα και απόδοση στους 240 ίππους (με 550 Nm ροπής). Τέλος, η υβριδική έκδοση επίσης θα χρησιμοποιεί το σύστημα του αντίστοιχου Audi Q5 (που δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη), και θα συνδυάζει 2λιτρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ 47 ίππων.
Στον τομέα της μετάδοσης θα υπάρχει επιλογή χειροκίνητου εξατάχυτου κιβωτίου ή αυτόματου PDK με 7 σχέσεις, ενώ όλες οι εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες αλλά χωρίς ιδιαίτερες εκτός δρόμου βλέψεις (θα διαθέτουν μόνο σύστημα hill-descend και ελαστικά παντός καιρού). Τη νέα Porsche Cajun δεν θα τη δούμε στο δρόμο πριν από το 2013.
Πηγή: autotriti.gr