Η CUPRA συνεχίζει την προετοιμασία της για το πρωτάθλημα Extreme E, την νέα διοργάνωση off-road με ηλεκτρικά SUV που το 2021 θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο σε ένα ταξίδι πέντε αγώνων, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα αυτή με σκοπό την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, της βιωσιμότητας και της ισότητας. Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων τεχνικών δοκιμών στην πίστα του Oschersleben (Γερμανία), η ομάδα της ABT CUPRA συμμετείχε στις επίσημες δοκιμές του Extreme E, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στην πίστα Motor Land Aragón στην Ισπανία.
Οι δοκιμές διεξήχθησαν σε δύο τύπους επιφάνειας: για να δοκιμαστεί η μέγιστη ισχύς του ηλεκτρικού κινητήρα οι ομάδες ολοκλήρωσαν γρήγορους γύρους στην πίστα ταχύτητας, ενώ για να εξασφαλιστεί η αντοχή και η οδηγική ικανότητα του οχήματος, τα αυτοκίνητα αντιμετώπισαν μια πραγματική κατάσταση αγώνα στην πίστα εκτός δρόμου.
Ο Mattias Ekström και η νέα οδηγός της ομάδας Claudia Hürtgen από την Γερμανία, εκμεταλλεύτηκαν πλήρως την ηλεκτρική ισχύ των 545 ίππων του e-CUPRA ABT XE1 για να δοκιμάσουν τα όριά του πριν από την έναρξη της σεζόν, η οποία είναι προγραμματισμένη για τον Μάρτιο στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας. Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης αυτής δοκιμής, ο Πρωταθλητης Rally Cross και DTM Mattias Ekström δήλωσε: “αυτές οι δοκιμές μας βοήθησαν να συνηθίσουμε το μέγεθος και την κίνηση του οχήματος. Τόσο η Claudia όσο και εγώ μαθαίνουμε γρήγορα και αυτό θα είναι ένας βασικός παράγοντας για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το όχημα σε κάθε μία από τις πέντε επιφάνειες στις οποίες θα ανταγωνιστούμε. Έχουμε πέντε μοναδικές προκλήσεις μπροστά μας.”
Οι δύο οδηγοί θα υποστηριχθούν από μία ομάδα μηχανικών που θα τους συνοδεύει καθ ‘ όλη την διάρκεια της σεζόν και των οποίων η δουλειά θα είναι να εξασφαλίσουν τη μέγιστη απόδοση του ηλεκτρικού αγωνιστικού. Η τεχνική ομάδα θα υποστηρίζεται από τον επικεφαλής τεχνικής ανάπτυξης της CUPRA Racing, Xavi Serra, ο οποίος επίσης ολοκλήρωσε την ανάπτυξη του πρώτου 100% ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού στον κόσμο, του Cupra e-Racer.
Το πρωτάθλημα Extreme E θα διεξαχθεί σε πέντε περιοχές του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένων της Αρκτικής, της ερήμου, της ζούγκλας, των παγετώνων και των ωκεανών που έχουν καταστραφεί ή επηρεαστεί από την αλλαγή του κλίματος. Η μορφή των αγώνων περιλαμβάνει δύο διαγωνιστικές ημέρες, με μία ημέρα προκριματικών και μια άλλη όπου ο τελικός νικητής θα αποφασιστεί μεταξύ τεσσάρων ομάδων. Κάθε αγώνας αποτελείται από δύο γύρους: στον έναν το αυτοκίνητο οδηγείται από τη γυναίκα οδηγό της ομάδας και στον άλλο από τον άνδρα. Τα αποτελέσματα για κάθε αγώνα θα εξαρτηθούν από την τελική τους θέση και όχι από το χρόνο τους.
Νίκος Τσάδαρης