Την έκθεση της Νέας Υόρκης επέλεξε η Subaru για το λανσάρισμα του νέου Outback και όχι τυχαία, καθώς από τις ΗΠΑ θα ξεκινήσει η διάθεση του μοντέλου το προσεχές καλοκαίρι.
Στην NYIAS (New York International Auto Show), έκανε ντεμπούτο το 2015 Subaru Outback, ένα αυτοκίνητο που χτίστηκε πάνω στο τελευταίο Legacy. Οι άνθρωποι της εταιρείας υπόσχονται πως πρόκειται για το πιο ευρύχωρο και οικονομικό μοντέλο της 20ετούς ιστορίας του Outback.
Το νέο μοντέλο είναι μακρύτερο μόλις κατά 15 χλστ. από το προκάτοχο και πλατύτερο κατά 18 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του έχει διευρυνθεί κατά 5 χλστ. Παρόλη την αμελητέα σχεδόν αύξηση των διαστάσεων, οι άνθρωποι της Subaru υπόσχονται πως η χωρητικότητα της καμπίνας έχει μεγαλώσει κατά 76 λτ., φτάνοντας τα 3.061 λτ., με την αντίστοιχη του πορτμπαγκάζ να βρίσκεται στα 1.005 λτ. (+34) με κανονική διάταξη των καθισμάτων και στα 2.076 λτ. (+57) αν αυτά αναδιπλωθούν (60/40).
Όπως αναμενόταν, το Outback ακολουθεί την αισθητική του νέου Legacy, ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα του. Πίσω, τώρα, τα πράγματα είναι ανάποδα, καθώς το Outback είναι αυτό που μας προϊδεάζει για το πώς θα είναι το αναμενόμενο Legacy Wagon. Το εσωτερικό, επίσης, είναι «δανεισμένο» από το Legacy και είναι ποιοτικά αναβαθμισμένο από το προηγούμενο Outback. Θα υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού (Standard, Premium και Limited), με το τελευταίο να είναι πραγματικά υπερπλήρες.
Κοινά με το Legacy είναι και τα δύο μηχανικά σύνολα της γκάμας. Στη βάση συναντάμε το 4κύλινδρο μοτέρ των 2,5 λτ., το οποίο αποδίδει 175 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η βελτίωση της αεροδυναμικής και το σύστημα που κλείνει τις γρίλιες της μάσκας (Active Grille Shutter), επέφεραν μειωμένη κατανάλωση της τάξης των 8,4 λτ./100 χλμ. Μόνο στις εκδόσεις Limited υπάρχει η επιλογή του 6κύλινδρου συνόλου των 3,6 λτ., το οποίο έχει ισχύ 256 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 334 Nm στις 4.400 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωσή του είναι 10,7 λτ./100 χλμ.
Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνεργάζονται με το αυτόματο Lineartronic CVT κιβώτιο, το οποίο διαθέτει 6 «εικονικές» σχέσεις και φέρει χειρηστήρια στο τιμόνι. Η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω του Symmetrical AWD, ενώ τα συστήματα Active Torque Vectoring και X-Mode που προέρχονται από το Forester, αναβαθμίζουν τις off road δυνατότητες του Outback, όπως και το Hill Descent Control. Τέλος, πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων, ανεβάζουν σημαντικά τα επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.
Πηγή: autotriti.gr