Η Skoda αποκάλυψε αρκετά νέα στοιχεία για τα μελλοντικά της μοντέλα, ενώ επιβεβαίωσε ότι το ερχόμενο φθινόπωρο θα λανσαριστεί η νέα γενιά της Fabia.
Η Skoda δεν ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες για την 3η γενιά της Fabia, ωστόσο η εταιρεία έχει ανεβάσει αρκετά τον πήχη των… πωλήσεων, μιας και η απερχόμενη γενιά του μικρού μοντέλου είχε πουλήσει 202.000 μονάδες το 2013. Επίσης, σε ανακοίνωσή της η Skoda δεν ανέφερε τίποτα σχετικά με τη νέα γενιά της Superb, με τις τελευταίες φήμες όμως να θέλουν το μεγάλο μοντέλο να λανσάρεται το 2015.
Στο ετήσιο δημοσίευμα της φίρμας επιβεβαιώθηκε ο στόχος της να φτάσει τις 1,5 εκατ. πωλήσεις ετησίως και για να επιτευχθεί αυτό το νούμερο, η Skoda θα παρουσιάζει νέο ή ανανεωμένο μοντέλο κάθε 6 μήνες περίπου. Ακόμα, η φίρμα δήλωσε ότι πρόκειται να κατασκευάσουν ένα νέο μοντέλο στο εργοστάσιό της -στην Τσεχία- χωρίς όμως να αναφέρουν ποιο είναι. Ωστόσο, φήμες θέλουν το «μυστήριο» μοντέλο να είναι το νέο crossover, το οποίο ίσως να ονομαστεί Snowman.
Όσον αφορά στη νέα γενιά της Fabia, θα βασιστεί πάνω στη νέα σχεδιαστική γραμμή της μάρκας που μας έχει εισάγει το Rapid και η οποία θα είναι ορατή κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου. Θα έχουμε λοιπόν εκεί μια νέα μάσκα, με κάθετες γρίλιες, χρωμιωμένο περίγραμμα, αλλά και το ραφιναρισμένο λογότυπο της Skoda, που τοποθετείται πλέον στη μύτη του καπό. Τα φωτιστικά από την πλευρά τους είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και με μακρόστενο σχήμα, ενσωματώνουν δε και φώτα ημέρας LED, ενώ αντίστοιχη σχεδίαση διαθέτουν και οι προβολείς ομίχλης. Το τελικό αποτέλεσμα, όπως μας δείχνουν οι κατάσκοποί μας, αναμένεται να προσδώσει στη νέα Fabia μια πιο επιβλητική εικόνα από το απερχόμενο μοντέλο. Εκτός τώρα του εμπρόσθιου τμήματος, στο πίσω μέρος του μοντέλου η οροφή θα πέφτει και πάλι αρκετά κάθετα, ενώ τα φωτιστικά θα έχουν νέα σχεδίαση με λάμπες σε διάταξη «C».
Στο τεχνικό κομμάτι, η επόμενη γενιά της Fabia θα χτιστεί πάνω σε ένα καινούργιο πάτωμα, την MQB πλατφόρμα του VW Group. Στην πλατφόρμα αυτή βασίζονται όλα τα σημαντικά νέα μοντέλα των εταιρειών του Ομίλου, από τις νέες γενιές των Audi A3, SEAT Leon και VW Golf, μέχρι τις επόμενες Skoda Octavia και Superb. Το δάπεδο αυτό θα συμβάλει στη συνολική μείωση του βάρους της νέας Fabia, ώστε μαζί και με μια νέα γενιά 3κύλινδρων turbo άμεσου ψεκασμού, να πριμοδοτηθούν οι επιδόσεις και να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Στο κομμάτι των διαστάσεων, η νέα Fabia αναμένεται να μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με σήμερα, κάτι που θα ωφελήσει τους χώρους των επιβατών, αλλά και θα μεγαλώσει το πορτ-μπαγκάζ.
Πηγή: autotriti.gr