Μετά από μήνες αναμονής λόγω Covid-19, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος εκκίνησε το Σάββατο 18 Ιουλίου, με το Start Line Ράλι να αποτελεί τον εναρκτήριο γύρο του θεσμού στις ειδικές διαδρομές της περιοχής του Λουτρακίου.
Τα 30 πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα πήραν εκκίνηση το μεσημέρι του Σαββάτου, έχοντας να αντιμετωπίσουν 63,61 σκληρά αγωνιστικά χιλιόμετρα σε αγαπημένες «ακροπολικές» ειδικές διαδρομές. Ξεχωριστή νότα στον αγώνα έδωσε το νυχτερινό τμήμα των ειδικών διαδρομών, με τους προβολείς των αυτοκίνητων και το θέαμα που πρόσφεραν οι πρωταγωνιστές να θυμίζουν παλαιότερες εποχές των Ελληνικών αγώνων.
Στο αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα, οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος Skoda Fabia R5, από την 1η ειδική διαδρομή έδειξαν πως στόχος τους ήταν το πρώτο σκαλί του βάθρου. Οδήγησαν αλάνθαστα δείχνοντας την κλάση τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Γιώργος Ζυμαρίδης – Σούκουλης Κωνσταντίνος Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα στον πρώτο του αγώνα με το αυτοκίνητο κατάφερε να σημειώσει εντυπωσιακούς χρόνους, παρά το ότι, ο οδηγός επέστρεψε στα Ράλι μετά από 15 χρόνια.
Την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης – Frederic Miclotte με ακόμη ένα Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα μέχρι την 3η ειδική διαδρομή βρισκόταν στην τέταρτη θέση. Κάνοντας την αντεπίθεση του στο νυχτερινό τμήμα κατάφερε να ροκανίσει την διαφορά από τους -τελικά 4ους και νικητές του γκρουπ Ν- Παναγιώτη Ρουστέμη – Νικολόπουλο Κωνσταντίνο με Mitsubishi Lancer EVO IX, ανεβαίνοντας στο βάθρο.
Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Πάνος Ισμαήλος – Χρήστος Μπακλώρης με Mitsubishi Lancer EVO IΧ, ενώ στην έκτη θέση γενικής οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος – Δημήτρης Νίκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, συμπλήρωσαν και το βάθρο της Κατηγορίας Ν που προσμετρά για φέτος σαν ξεχωριστό πρωτάθλημα. Ακολούθησαν, οι Γιώργος Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης με Mitsubishi Lancer EVO IX, και Νίκος Ντάβαρης – Φίλιππος Τζεφεράκος με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην ένατη θέση γενικής και πρώτοι στην F2, βρέθηκαν οι ταχύτατοι «Backo» – Ιαβέρης Άρης με Ford Fiesta. Το πλήρωμα έκανε πολύ γρήγορους χρόνους, κινήθηκε με σύνεση στα κομμάτια που έπρεπε και έδειξε πως η συνέχεια θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
Στη δεύτερη θέση της F2 και δέκατοι γενικής, βρέθηκαν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας – Γιώργος Βασιλάκης με Ford Fiesta, οι οποίοι αντιμετώπιζαν μηχανικό πρόβλημα με το τιμόνι από τα πρώτα χιλιόμετρα των ειδικών διαδρομών αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να βρεθούν στο βάθρο. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Ανδρέας Στεργίου με MG ZR 105.
Ο αγώνας εκτός από το πλούσιο θέαμα και συναγωνισμό έδειξε και τον σκληρό του χαρακτήρα. Από τα 30 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση, τερμάτισαν τα 19. Σημαντικότερες εγκαταλείψεις αυτές των Γιώργου Κεχαγιά με Skoda Fabia R5 και Ευθύμιου Χαλκιά με Ford Fiesta R5. Άτυχοι στάθηκαν και οι Ιωάννης Μποζιονέλος – Ευάγγελος Παναρίτης με Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι αντιμετώπισαν ηλεκτρικό πρόβλημα.
Δείτε τα αποτελέσματα εδώ.
Νίκος Τσάδαρης