Το Subaru WRX STI φόρεσε την «πολεμική του περιβολή», το οποίο περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- και αναβαθμισμένο μοτέρ 340 ίππων, προκειμένου να… είναι έτοιμο για τον 24ωρο αγώνα του Nurburgring.
Πρόσφατα, η Subaru παρουσίασε την ισχυρή έκδοση του νέου WRX, την STI, η οποία περιλαμβάνει έναν 2,5 λτ. boxer κινητήρα, που αποδίδει 305 ίππους. Η ιαπωνική φίρμα όμως -καθότι έλαβε συμμετοχή στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring- έπρεπε να ξεκινήσει αρκετές τροποποιήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αΤο Subaru WRX STI φόρεσε την «πολεμική του περιβολή», το οποίο περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- και αναβαθμισμένο μοτέρ 340 ίππων, προκειμένου να… είναι έτοιμο για τον 24ωρο αγώνα του Nurburgring.
Πρόσφατα, η Subaru παρουσίασε την ισχυρή έκδοση του νέου WRX, την STI, η οποία περιλαμβάνει έναν 2,5 λτ. boxer κινητήρα, που αποδίδει 305 ίππους. Η ιαπωνική φίρμα όμως -καθότι έλαβε συμμετοχή στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring- έπρεπε να ξεκινήσει αρκετές τροποποιήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου για να πληροί τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης διοργάνωσης.
Αρχικά, το αγωνιστικό Subaru WRX STI NBR Challenge, όπως είναι η ολοκληρωμένη ονομασία του αγωνιστικού, εφοδιάζεται πλέον με 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 461 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Ως προς την εμφάνιση και τις αεροδυναμικές παρεμβάσεις των μηχανικών, έχουμε αρκετές διαφορές, ειδικά στους προφυλακτήρες, ενώ διαθέτει εκτενή χρήση ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων. Επίσης, διαθέτει ένα πολύ… μυώδες αμάξωμα με μεγαλύτερους αεραγωγούς για την καλύτερη ψύξη του «πιεσμένου» κινητήρα. Το αγωνιστικό μοντέλο διαφέρει από την «πολιτισμένη» έκδοση και στα ελαφρύτερα κρύσταλλα, αλλά και στις μπάρες ασφαλείας που έχουν τοποθετηθεί στο εσωτερικό του μοντέλου. Το WRX STI NBR Challenge πατάει επάνω σε τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι φιλοξενούν στο εσωτερικό τους τις δυνατές δαγκάνες της Brembo.
Το αγωνιστικό Subaru θα μεταφέρει τις ελπίδες των Toshishiro Yoshida, Kota Sasaki, Carlo van Dam και Marcel Lasee για τον 24ωρο αγώνα του Nurburgring, ενώ θα αγωνιστούν και σε δύο αγώνες VLN νωρίτερα.υτοκινήτου για να πληροί τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης διοργάνωσης.
Αρχικά, το αγωνιστικό Subaru WRX STI NBR Challenge, όπως είναι η ολοκληρωμένη ονομασία του αγωνιστικού, εφοδιάζεται πλέον με 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 461 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ως προς την εμφάνιση και τις αεροδυναμικές παρεμβάσεις των μηχανικών, έχουμε αρκετές διαφορές, ειδικά στους προφυλακτήρες, ενώ διαθέτει εκτενή χρήση ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων. Επίσης, διαθέτει ένα πολύ… μυώδες αμάξωμα με μεγαλύτερους αεραγωγούς για την καλύτερη ψύξη του «πιεσμένου» κινητήρα. Το αγωνιστικό μοντέλο διαφέρει από την «πολιτισμένη» έκδοση και στα ελαφρύτερα κρύσταλλα, αλλά και στις μπάρες ασφαλείας που έχουν τοποθετηθεί στο εσωτερικό του μοντέλου. Το WRX STI NBR Challenge πατάει επάνω σε τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι φιλοξενούν στο εσωτερικό τους τις δυνατές δαγκάνες της Brembo.
Το αγωνιστικό Subaru θα μεταφέρει τις ελπίδες των Toshishiro Yoshida, Kota Sasaki, Carlo van Dam και Marcel Lasee για τον 24ωρο αγώνα του Nurburgring, ενώ θα αγωνιστούν και σε δύο αγώνες VLN νωρίτερα.
Πηγή: autotriti.gr