Δημοσιοποιήθηκαν οι φωτογραφίες της καινούργιας Mercedes S65 AMG, λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της σε Λος Άντζελες και Τόκιο, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για μια γρήγορη, αλλά ταυτόχρονα χλιδάτη λιμουζίνα της γερμανικής φίρμας.
Η εξωτερική της εμφάνιση είναι εν πολλοίς γνώριμη, καθώς έχει πολλές ομοιότητες με την S63, που έκανε ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη. Πιο συγκεκριμένα, η S65 διαθέτει (σε σχέση με την S63) χρωμιομένες λεπτομέρειες στις γρίλιες της μπροστινής μάσκας, 20άρες ζάντες αλουμινίου με φινιρίσματα χρωμίου και έναν νέο διαχύτη στο πίσω μέρος, που ενσωματώνει δύο διπλές «παραλληλόγραμμες» χρωμιομένες απολήξεις εξάτμισης.
Επιπλέον, τα αντίστοιχα λογότυπα αποτυπώνουν το όνομά της και το «θηριώδη» V12, που… κρύβεται στο καπό της.
Παράλληλα, στο εσωτερικό, από τις πρώτες εικόνες διακρίνουμε μια μοναδική πολυτέλεια, που κυριαρχεί σε όλα τα επίπεδα, ακόμα και στις οθόνες infotainment, που βρίσκονται στα προσκέφαλα των μπροστινών καθισμάτων και «απευθύνονται» στους πίσω επιβάτες.
Το σημαντικότερο όμως σημείο της είναι αναμφισβήτητα ο 6,0 λτ. V12 κινητήρας της, που αποδίδει 630 ίππους και 1.000 Nm ροπής.
Μάλιστα το εν λόγω μοτέρ θα συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο (AMG SPEEDSHIFT MCT) κιβώτιο, μέσω του οποίου θα φτάνει μόλις σε 4,3 δλ. τα 100 χλμ./ώρα από στάση (0,1 δλ. γρηγορότερα από το προηγούμενο μοντέλο).
Βέβαια, ούτε λόγος για την κατανάλωση, αφού δεν είναι αυτό το ζητούμενο για μια τέτοια λιμουζίνα. Πάντως για την ιστορία θα αγγίζει τα 11,9 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 279 γρ./χλμ. Σημειωτέον ότι το βαρύ αυτό μοντέλο -ζυγίζει 2.000 κιλά- αγγίζει την τελική, με ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας, των 250 χλμ./ώρα.
Εκτός των άλλων, το συγκεκριμένο premium sedan θα εξοπλίζεται (προαιρετικά) και με το νέο σύστημα Magic Body Control, το οποίο θα είναι τοποθετημένο στο μπροστινό παρμπρίζ και μέσω μιας κάμερας θα «σαρώνει» το δρόμο, ώστε η ανάρτηση του κάθε τροχού ή και όλων μαζί να προσαρμόζονται αναλόγως, σε αστραπιαίο χρόνο (1 κλάσμα του δευτερολέπτου), για μεγαλύτερη άνεση κι ασφάλεια των επιβαινόντων, όπως επίσης και με κεραμικά φρένα (προαιρετικά).
Τέλος, αναμένεται να λανσαριστεί τους πρώτους μήνες του 2014 στην ευρωπαϊκή αγορά, με τιμή που θα ξεκινά από τα 232.000 ευρώ (τουλάχιστον στη Γερμανία).
Πηγή: autotriti.gr