Η Opel συνεχίζει την εξαγωγική της δραστηριότητα επιστρέφοντας στην ιδιαίτερα σημαντική Ιαπωνική αγορά.
Ξεκινώντας από του χρόνου, η μάρκα με σήμα τον κεραυνό θα λανσάρει αρχικά τρία μοντέλα: το δημοφιλές Corsa, το οποίο ενδέχεται να κυκλοφορήσει με διαφορετικό όνομα στην Ιαπωνία, το πολυλειτουργικό Combo Life και το συμπαγές SUV Grandland X, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.
Στην Ιαπωνία, ως μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του Ομίλου PSA, η Opel θα μπορεί να αξιοποιήσει την υποδομή και τεχνογνωσία του στην περιοχή. Αυτό υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιστροφή της στη συγκεκριμένη αγορά. Μέχρι τώρα, ο Όμιλος PSA εκπροσωπεί στην Ιαπωνία τις μάρκες Peugeot, Citroën και DS Automobiles και οι πωλήσεις του το 2019 ξεπέρασαν τα 15.600 οχήματα.
Το λανσάρισμα της Opel θα βοηθήσει τον Όμιλο να επεκτείνει την προσφερόμενη προϊοντική γκάμα του στην Ιαπωνία και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ακόμα περισσότερο, οι Ιάπωνες πελάτες θα επωφεληθούν και από την έλευση ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Opel.
Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης και ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς το Corsa θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ το Grandland X θα διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.
Τους προσεχείς μήνες, η μάρκα θα δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομέων στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, το οποίο θα επεκτείνεται σταθερά, μέχρι το 2023, όταν το δίκτυο της θα εκπροσωπείται τουλάχιστον στο 80% της Ιαπωνικής αγοράς.
Νίκος Τσάδαρης