Σε διαδικασία συζήτησης για έναν διακανονισμό με Γερμανούς ιδιοκτήτες οχημάτων βρέθηκε το προηγούμενο διάστημα η Volkswagen, καθώς εκείνοι είχαν προχωρήσει σε αγωγή εναντίον της αυτοκινητοβιομηχανίας για την υπερβολική μόλυνση που προκάλεσαν τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητά της.
Ωστόσο, η προσπάθεια του ομίλου να βάλει μερικώς… φρένο στην υπόθεση, που έγινε γνωστή ως Dieselgate, μάλλον δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και αυτό διότι η λύση που πρότεινε, μέσω της διαδικασίας εξωδικαστικού συμβιβασμού, δεν πέτυχε. Παρόλα αυτά, η VW θέλει να καταβάλει στους πελάτες του αποζημίωση.
Τα διαπραγματευθέντα 830 εκατ. ευρώ για τους ενάγοντες θα προσφερθούν και χωρίς την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών, όπως ανακοίνωσε σήμερα (14/02) η εταιρεία και βάσει των όσων μεταφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, μετά από την έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
Ως αιτιολογία αναφέρθηκε από την πλευρά της Volkswagen το γεγονός ότι οι δικηγόροι της Ομοσπονδίας Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών ζήτησαν υπερβολικές αμοιβές, κάτι το οποίο διαψεύστηκε, ενώ μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου χαρακτήρισε στο Βερολίνο αινιγματική την συμπεριφορά της εταιρείας.
Η Ομοσπονδία διαπραγματευόταν κατά τη διαδικασία με τη VW εξ ονόματος περίπου 460.000 ενάγοντων εναντίον της, οι οποίοι διεκδικούσαν αποζημίωση. Οι αγοραστές αυτοκινήτων θεωρούν τους εαυτούς τους εξαπατημένους, εξαιτίας της χειραγώγησης του λογισμικού των εκπομπών diesel.
Το ποσόν των 830 εκατομμυρίων ευρώ αντιστοιχεί -με αναγωγή- σε αποζημίωση 1.800 ευρώ ανά ενάγοντα.