Σύμφωνα με έρευνες, τα αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορούν να μειώσουν τις οπίσθιες συγκρούσεις και τους μικροτραυματισμούς κατά 25% και ίσως παραπάνω.
Στηριζόμενοι σε αυτό, το EuroNCAP πραγματοποίησε -σε πρώτη φάση- δοκιμές αυτών των συστημάτων, ενώ ανακοινώθηκε ότι από τον Ιανουάριο ο βαθμός των συστημάτων αυτών θα συμπεριλαμβάνεται και στο σύστημα αξιολόγησης του κάθε μοντέλου.
Έτσι λοιπόν, από τις αρχές του χρόνου, το ποσοστό ασφαλείας του EuroNCAP κάθε αυτοκινήτου θα επηρεάζεται και από το συγκεκριμένο σύστημα.
Αρχικά, τα μοντέλα που δοκιμάστηκαν ήταν τα εξής:
– Mercedes Benz E-Class με το σύστημα PRE-SAFE Brake.
– Volvo V40 με το σύστημα City Safety & Collision Warning with Full Auto-Brake.
– Mitsubishi Outlander με το σύστημα Forward Collision Mitigation.
– Volkswagen Golf VII με το σύστημα Front Assist.
Των παραπάνω μοντέλων το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης χαρακτηρίστηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών πρόσκρουσης, ως «καλό».
Επίσης τα μοντέλα, των οποίων το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης χαρακτηρίστηκε ως «επαρκές», είναι τα εξής:
– Volvo XC60 με το σύστημα City Safety.
– FIAT 500L με το σύστημα City Brake Control.
– Ford Focus με το σύστημα Active City Stop.
– Honda Civic με το σύστημα Collision Mitigation Brake System.
Πηγή: autotriti.gr