Στο νέο κόσμο των social media εισέρχεται και η Ford, θέλοντας να επικοινωνήσει «άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά με το πελατολόγιό της», σύμφωνα με τον υπεύθυνο ηλεκτρονικών συστημάτων της εταιρείας, Jim Buczkowski.
Ειδικότερα, ο Buczkowski υποστήριξε ότι μπορεί να διαφημίζεται ένα μοντέλο με διάφορους τρόπους, όμως το Facebook κι οι εφαρμογές του παρέχουν την καλύτερη κι αποδοτικότερη επικοινωνία.
Έτσι λοιπόν, η Ford επιβεβαίωσε ότι θα λανσάρει μέσω Facebook μια περιορισμένη έκδοση 500 μονάδων για το νέο της crossover, το EcoSport, το οποίο κατασκευάζεται στη Ρωσία και θα κυκλοφορήσει το επόμενο διάστημα.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα διατεθεί στην Ευρώπη (120 από τα οχήματα στη Βρετανία) με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost των 125 ίππων και τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 90 ίππους.
Εννοείται βέβαια ότι η εν λόγω έκδοση θα διαθέτει το «Sync AppLink» infotainment σύστημα της εταιρείας, που περιλαμβάνει όλη τη συνδεσιμότητα κι «επαφή», μέσω application, με τα smartphones και τα social media.
Μάλιστα, οι ειδικοί τονίζουν ότι η διάθεση του μοντέλου μέσω του Facebook και αυτής της πλατφόρμας εφαρμογών είναι ό,τι πιο σύγχρονο και πρωτοποριακό υπάρχει στη διαδικτυακή διασύνδεση. Τέλος η τιμή που ανακοινώθηκε για την Ευρώπη, ξεκινά από τα περίπου 20.300 ευρώ.
Πηγή: autotriti.gr