Κλεφτές ματιές έχουμε πλέον τη δυνατότητα να ρίξουμε στο πρωτότυπο αγωνιστικό της Porsche για τον θρυλικό αγώνα αντοχής αυτοκινήτων και οδηγών.
Κι αυτά είναι πράγματι καλά νέα, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία απέχει από το Le Mans από τα τέλη της δεκαετίας του ’90!
Για τη σεζόν του 2014, το World Endurance Championship (WEC) και η FIA, τα διοικητικά όργανα πίσω από τους αγώνες, έχουν θέσει νέα πρότυπα ασφαλείας και αποδοτικότητας: θέλουν πλέον μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και σαφώς χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, χωρίς να θυσιαστεί φυσικά η μέγιστη δυνατή απόδοση των αγωνιστικών.
Όσον αφορά στην Porsche βέβαια, η μορφή που θα πάρει το αγωνιστικό της αποτελεί ακόμα μυστήριο. Ξέρουμε στα σίγουρα ότι ο κατασκευαστής, όπως άλλωστε και οι μεγάλοι ανταγωνιστές του στον αγώνα αντοχής, θα φορέσει στην τελευταία γενιά των LMP1 αγωνιστικών υβριδικό κινητήρα, δεν γνωρίζουμε ωστόσο αν θα είναι το σύστημα της Formula 1, το περίφημο Kinetic Energy Recovery System (KERS), ή κάτι εντελώς καινούριο στη μηχανοκίνηση.
Η υβριδική τεχνολογία δεν είναι εξάλλου άγνωστη στην Porsche, τόσο στον δρόμο όσο και την πίστα: την ώρα που εμπορεύεται ήδη δύο υβριδικά μοντέλα και ετοιμάζει πυρετωδώς την παραγωγή του υβριδικού supercar 918 Spyder, έχει ρίξει στην πίστα την 911 GT3 R Hybrid, σημειώνοντας μάλιστα κορυφαίες επιδόσεις.
Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της Porsche που κάνει ήδη τις πρώτες του βόλτες στο δοκιμαστικό σιρκουί της φίρμας στο Weissach έδωσε ήδη τροφή στις φημολογίες, με τα σενάρια να το θέλουν να φορά 4κύλινδρο κινητήρα, πιθανότατα με turbo.
Για την ώρα ωστόσο το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε το 2014 και τον 24ωρο αγώνα του Le Mans για να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η φήμη ότι η Porsche δεν κατεβαίνει απλώς σε αγώνες, αλλά τους κερδίζει κιόλας…