Πρωταγωνιστής στο σταντ της Peugeot στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα είναι αναμφίβολα το ολοκαίνουργιο 308.
Το γαλλικό μικρομεσαίο βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα ΕΜΡ2 (Efficient Modular Platform 2) και είναι πιο κοντό (μήκος στα 4,25 m) και πιο χαμηλό από το τωρινό μοντέλο, προσφέροντας όμως περισσότερη ευρυχωρία και ένα χώρο αποσκευών της τάξης των 470 lt.
Η νέα πλατφόρμα βοηθά στη σημαντική μείωση του βάρους, μείωση που στη συγκεκριμένη περίπτωση κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα 140 κιλά σε σύγκριση με το 308 1ης γενιάς.
Η σχεδίαση χαρακτηρίζεται από κομψές γραμμές με στοιχεία από τα 408 και 208, ενώ το εσωτερικό ακολουθεί περισσότερο τα πρότυπα του δεύτερου: λιτό σε σχεδίαση, με μικρής διαμέτρου τιμόνι και με κυρίαρχο στοιχείο την οθόνη αφής 9,7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Από το μικρότερο μοντέλο της Peugeot έρχονται και οι επιρροές για τον πίνακα οργάνων.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, η γκάμα θα απαρτίζεται από πέντε κινητήρες συνδυαζόμενους με χειροκίνητα κιβώτια 5 και 6 σχέσεων και με αυτόματο 6άρι.
Σε βενζίνη έχουμε τον 3κύλινδρο 1.200άρη του 208 με 83 ίππους, τον 1.6 με light turbo και 125 ίππους (από 120 του προηγούμενου ατμοσφαιρικού VTi) και τον 1.6 Turbo THP των 156 ίππων.
Οι πετρελαιοκινητήρες είναι οι γνωστοί 1.6 HDi με ισχύ 92 και 115 ίππων και ο 2.0 HDi των 150 ίππων. Την άνοιξη του 2014 θα ακολουθήσουν ένας ολοκαίνουργιος 3κύλινδρος 1.200άρης Turbo βενζίνης σε δύο εκδόσεις, με 110 και 130 ίππους και κωδική ονομασία e-THP, καθώς και ο 1.6 BlueHDi με 120 ίππους, μέση κατανάλωση 3,1 lt/100 km και εκπομπές CO2 82 g/km!
Δεν αποκλείεται αργότερα να δούμε και μια έκδοση με το νέο σύστημα Hybrid Air που πρωτοείδαμε στο 2008.
Πηγή: gocar.gr