Την εξηκοστή επέτειό της γιόρτασε τον περασμένο μήνα η Subaru, η οποία αρχικά ήταν εταιρεία αεροσκαφών (το 1953), ενώ μετά άλλαξε όνομα και επικεντρώθηκε στην παραγωγή οχημάτων.

Η Fuji Heavy Industries, όπως ήταν το αρχικό όνομα της εταιρείας, ξεκίνησε να κατασκευάζει μικρά jet αεροσκάφη, το 1953 για την ιαπωνική αγορά. Πέντε χρόνια αργότερα, παρουσιάζει ένα πισωκίνητο και πισωμήχανο μίνι, το Subaru 360, το οποίο υπήρξε ένας θρύλος για την τοπική αγορά, αλλά δεν επεκτάθηκε στον υπόλοιπό πλανήτη, καθώς τότε μεσουρανούσε ο «σκαραβαίος».

Τη δεκαετία του 1960, δημιουργεί το 1000, το οποίο λαμβάνει πολλά στοιχεία του 360, αλλά πλέον ο κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά και για πρώτη φορά καθιερώνεται η μπροστινή κίνηση. Επίσης στο 1000 ξεκίνησε κι η επίπεδη διάταξη κυλίνδρων, σήμα κατατεθέν για τη Subaru από τότε μέχρι σήμερα.

Πιο μετά κατά το 1971-1972, κατασκευάζεται το Leone, και το Leone coupe, το οποίο είχε βασιστεί με τη σειρά του στο 1000, αλλά εδώ συναντούμε για πρώτη φορά την τετρακίνηση, γεγονός που κάνει πρωτοπόρο τη Subaru στον τομέα αυτό. Από τότε η εταιρεία, με μακρά παράδοση και τεχνογνωσία συνεχίζει να δημιουργεί κορυφαία SUV και οχήματα για κάθε υποψήφιο αγοραστή, με έμφαση στην ποιότητα και την οικονομία.

Πηγή: autotriti.gr