Μητέρα «έβραζε» από οργή όταν η κόρη της δεν έλαβε το χριστουγεννιάτικο δώρο της, καθώς αντί για το iPad που είχε αγοράσει από γνωστή αλυσίδα λιανικής, παρέλαβε μια θερμοφόρα.

Η 40χρονη Λίζα Γκρίφιθς, από την Ουαλία, ήθελε να χαρίσει στη 14χρονη κόρη της ένα νέο Apple iPad 256GB σε ροζ χρώμα, αξίας 479 λιρών, από το Currys. Λόγω της υψηλής αξίας του, το iPad προοριζόταν ως το κύριο χριστουγεννιάτικο δώρο της κόρης της.

Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday, η κυρία Γκρίφιθς παρήγγειλε με ενθουσιασμό τη συσκευή στις 29 Νοεμβρίου 2024. Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα η γυναίκα έμεινε άναυδη, όταν άνοιξε το δέμα, καθώς στο εσωτερικό βρήκε μια… θερμοφόρα, ελάχιστης αξίας σε σχέση με το ποσό που είχε καταβάλει.

Η κυρία Γκρίφιθς επικοινώνησε αμέσως με το κατάστημα, το οποίο της ζήτησε να επιστρέψει τη θερμοφόρα. Μετά από έρευνα, ο πωλητής του καταστήματος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ούτε το Currys ούτε η εταιρεία ταχυμεταφορών DPD έφεραν ευθύνη και ότι το iPad είχε παραδοθεί κανονικά.

Όπως αναφέρει η Daily Mail, η εταιρεία επανεξέτασε την υπόθεση και επιβεβαίωσε ότι η θερμοφόρα που είχε παραλάβει η κυρία Γκρίφιθς δεν ήταν προϊόν που διαθέτει το κατάστημα.

Αρχικά, η εξυπηρέτηση πελατών ήταν απολογητική, αλλά στη συνέχεια της ζήτησαν να επιστρέψει το προϊόν για να αποσταλεί το iPad. Παρότι ήταν εκνευρισμένη που έπρεπε να κάνει την επιστροφή, πίστευε ότι επρόκειτο για ένα απλό λάθος. Στη συνέχεια ενημερώθηκε ότι θα έπρεπε να περιμένει την ολοκλήρωση της έρευνας.

Τελικά, το κατάστημα απολογήθηκε και της επέστρεψε το ποσό, μαζί με 100 λίρες ως αποζημίωση.