Το περίφημο «Multi 21 – gate», έχει και ένα παρασκήνιο. Όπως αναφέρει το γερμανικό Auto Motor und Sport, ο Webber είχε πρόβλημα με την κατανάλωση καυσίμου, παρόμοια με αυτή που είχαν οι δυo Mercedes.

To Multi 21, όπως αποκάλυψε ο Horner βγήκε από το ότι το αυτοκίνητο 2 (αριθμός του αυτοκινήτου του Webber), θα μείνει μπροστά από το αυτοκίνητο 1 (αριθμός του Vettel).

Με το πρόβλημα που είχε ο Webber άρχισε να κόβει στροφές γιατί μέχρι τον 42ο γύρο είχε καταναλώσει περισσότερο καύσιμο από τον Vettel.

Η ομάδα συνεπώς έδωσε την εντολή να κόψει ρυθμό ο Webber, για να μην μείνει από καύσιμα, και να μείνει ο Vettel πίσω του, κάτι που δεν έκανε.

Πρακτικά εάν η Red Bull Racing άφηνε τους δυο οδηγούς της να πολεμήσουν, τότε ο Webber θα έμενε από καύσιμα, κάτι που θα τους έφερνε άσχημη δημοσιότητα.

Το ήξερε ο Vettel αυτό; Ο Horner είπε ότι ο Γερμανός είχε ενημερωθεί για την κατάσταση.

Πηγή: gocar.gr