Το ανανεωμένο Dacia Duster ήρθε με ακόμα πιο προκλητικό value for money, αλλά κυρίως με νέα έκδοση diesel 1,5 dCi, που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη με κίνηση στους δύο τροχούς.

Αλήθεια είναι πως δεν έχουν αλλάξει και πολλά στην εμφάνιση του ανανεωμένου Dacia Duster. Δεν χρειαζόταν άλλωστε, αφού η εξωτερική του σχεδίαση συγκαταλέγεται μεταξύ των πλεονεκτημάτων αυτοκινήτου. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, που το Duster κερδίζει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων που το αντικρίζουν και μάλιστα πολλών με θαυμασμό.

Στο χορό των diesel crossover

Το πιο σημαντικό όμως για την εμπορική καριέρα του ανανεωμένου Dacia, είναι πως πλέον η γκάμα του εμπλουτίστηκε με 4Χ2 πετρελαιοκίνητη έκδοση, που έρχεται για να τοποθετηθεί στο κέντρο των εξελίξεων της κατηγορίας.

Έτσι, για πρώτη φορά ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει και ως δικίνητη (4X2) την έκδοση με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων, κερδίζοντας σε οικονομία κίνησης (μέση κατανάλωση 5,0 αντί 5,3 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές ρύπων (130 αντί 137 γρ./χλμ.).

The Best Value

Το Dacia Duster 2013 εκτοξεύει το value for money με την αναδιαμορφωμένη γκάμα των εκδόσεών του και τον πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό.

Η δικίνητη έκδοση 1,5 dCi προσφέρεται προς το παρόν με βασική τη νέα έκδοση Sportive, που κοστίζει 17.950 ευρώ (16.590 ευρώ με απόσυρση) και προσφέρει στάνταρ μεταξύ άλλων: 4 ηλεκτρικά παράθυρα και λοιπές ηλεκτρικές ευκολίες, ηχοσύστημα, air condition κα.

Στα συν και η ευρυχωρία

Στην καμπίνα του Duster, 4 ενήλικα άτομα θα μετακινηθούν χωρίς προβλήματα και με αρκετό χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.

Για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα έχει αυξημένη χωρητικότητα 475 λτ. και φτάνει έως τα 1.636 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Πιο σβέλτο και πιο οικονομικό από το 4X4

Ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος turbodiesel κινητήρας του Duster είναι καταγωγής Renault και αποδίδει 110 ίππους, με 240 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.

Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για το πολύ καλό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και την άμεση απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, συνεπικουρούμενο βέβαια και από το σωστά κλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Παράλληλα η κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ., έναντι 5,3 λτ./100 χλμ. της έκδοσης 4Χ4.

Άνετο στην άσφαλτο, στιβαρό στο χώμα

Ένα από τα απόλυτα θετικά, στο Duster ήταν η λειτουργία της ανάρτησής του. Όντας αρκούντως σφιχτό για να μην «πλέει», το Duster είναι σε θέση να φιλτράρει με χαρακτηριστική αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Λακκούβες, μικρά σαμαράκια, εγκάρσιες κακοτεχνίες και νεροφαγώματα, ουσιαστικά «σιδερώνονται» κάνοντας το Duster να θυμίζει μεγαλύτερο και ακριβότερο crossover.

Πηγή: autotriti.gr