Με σύμμαχο τον καιρό και με μεγάλους νικητές του Γιώργο Κεχαγιά – Σάββα Λευκαδίτη, στην πρώτη τους νίκη με το Ford Fiesta R5, ολοκληρώθηκε στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο του Λουτρακίου το φετινό Εαρινό Ράλι, 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος και 3ος του Π. Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Οι Κεχαγιάς – Λευκαδίτης Σάββας έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους κερδίζοντας τις δυο πρωινές ειδικές διαδρομές Λουτράκι 1 και Πισια 1, με τους πρωταθλητές Μπαντούνα Γιάννη – Σούκουλη Κώστα (Mitsubishi Lancer EVO V), να βρίσκονται σε απόσταση βολής μετά το τέλος του πρώτου σκέλους.
Στην τρίτη θέση του αγώνα ακολουθούσαν οι «Roustemis Panagiotis» – Κολτσίδας Σπύρος (Mitsubishi Lancer EVO X), εμπρός από τους Φιλιππίδη Γιώργο – Μαχαίρα Λεωνίδα με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ την πρώτη εξάδα έκλειναν οι Λαινόπουλος-Κολοτούρος (Subaru Impreza 555) και Ισμαήλος-Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer EVO IX).
Στην κατηγορία F2 οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος (Peugeot 208 VTi), ήταν εμπρός από τους EL NAK Jr – Βίγκο Ανδρέα (Renault Clio Sport) με τρίτους τους Μποζιονέλο-Παναρίτη (Ford Escort RS 2000).
Στην κλάση C6 οι Αγγελόπουλος-Πετρόπουλος (Toyota Yaris 3 Door NCP10), προηγούντο των «Arma»-«Armak» (Nissan Micra 1.3), ενώ στα ιστορικά οι Παν. Παραδείσης – Ποιμενίδης (Ford Escort MK2 RS 2000) ήταν εύκολα μπροστά, ακολουθούμενοι από τους Γ. Παραδείση-Φράγκου (Ford Escort MK1 RS 2000) και Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 Carrera 3.0).
Επίσης, στην κατηγορία 4×4 (που είχαμε να δούμε αρκετό καιρό) οι Σιούτης-Κυπριανού (Mitsubishi Pajero 3000), σημειώνοντας φανταστικούς χρόνους, κέρδισαν και τις δυο ειδικές του πρώτου σκέλους, με τους Βορριά-Μπάκα (Mitsubishi Pajero 3000) να βρίσκονται στη δεύτερη θέση και τους Μπερσή-Κάλφα (Suzuki Vitara 2.0) να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στο δεύτερο σκέλος η επικράτηση των Κεχαγιά-Λευκαδίτη σχεδόν πιστοποιήθηκε, καθώς οι Μπαντούνας-Σούκουλης τουμπάραν και καθυστέρησαν στην ειδική Λουτράκι 2.
Επιπλέον, στην F2, ένα λάστιχο αρχικά και στην συνέχεια πρόβλημα στην ανάρτηση του EL NAK, άφησαν ανενόχλητους για την νίκη του αδελφούς Άκρατους με το Peugeot. Στην δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης, με τους Αγγελόπουλο-Πετρόπουλο να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στα Ιστορικά η τριάδα παρέμεινε όπως από την αρχή και στα 4×4 οι Σιούτης-Κυπριανού, ήταν άνετα πρώτοι και οι ανέβηκαν στη 12η θέση γενικής.
Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος οι τελικοί νικητές προς έκπληξη όλων, διατήρησαν τον ρυθμό τους, κερδίζοντας και τις όμως, σημείωσαν και στις δυο Ειδικές, κάνοντας το 6 στα 6, και φυσικά κατέκτησαν και την νίκη πανάξια. Πίσω τους, οι Μπαντούνας-Σούκουλης απέδειξαν ότι, δεν γίνεσαι τυχαία πρωταθλητής, ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Λαινόπουλος- Κολοτούρος με Subaru Impreza.
Οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος ανέβηκαν στην 6η θέση της γενικής και πρώτη της F2 (κερδίζοντας όλες τις Ειδικές), ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης (Ford Escort RS 2000), με τρίτους τους εκ Λάρισας «Arma»-«Armaki» (Nissan Micra 1.3), νικητές και της κλάσης C6.
Στα Ιστορικά κυριάρχησαν οι Παραδείσης-Ποιμενίδης (Ford Escort MK2 RS 2000), με τους Γιώργο Παραδείση (πατέρας του Παναγιώτη)-Φράγκου (Ford Escort MK1 RS 2000) στην δεύτερη θέση και τρίτους τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 Carrera 3.0).
Τέλος, στην κατηγορία 4×4 νικητές ήταν οι Σιούτης-Κυπριανού (Mitsubishi Pajero 3000), με δεύτερους τους Μπερσή-Κάλφα (Suzuki Vitara 2.0).
Στις κυριότερες από τις 13 εγκαταλείψεις του σκληρού αγώνα, σημειώνουμε αυτές των EL NAK, Ρουστέμη, Πλατή (Peugeot 205 GTi) και Σπανού (Subaru Impreza N14).
Η απονομή έγινε στο πολύ όμορφο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου παρουσία του δημάρχου της πόλης, μέσα σε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα με πλήθος κόσμου.
Νίκος Τσάδαρης