Η δεύτερη γενιά του Dacia Sandero έρχεται πιο κομψή και αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς με σκοπό να προσελκύσει το αγοραστικό κοινό που αναζητά οικονομικά και όχι «φτηνά» μικρά αυτοκίνητα.
Το νέο Dacia Sandero διατηρεί το όνομα του προκατόχου του, αλλά είναι εξελιγμένο σε όλους τους τομείς σε σχέση με το μοντέλο που εμφανίστηκε το 2008 και αντικαθιστά. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Sandero δεν πρόκειται να ξεφύγει από τη λογική του μικρού και οικονομικού αυτοκινήτου, ωστόσο οι άνθρωποι της Dacia θέλουν να το ανεβάσουν ένα σκαλί παραπάνω.
Με μήκος 4,058 μ. το νέο Sandero δεν απέχει σε μέγεθος από το παλαιό μοντέλο, αν και είναι 30 χλστ. μακρύτερο . Παράλληλα, το μεταξόνιο διατηρείται ως είχε, δείγμα, πως το νέο μοντέλο βασίζεται σε μια εξέλιξη του δοκιμασμένου πατώματος του πρώτου και όχι σε κάτι εντελώς νέο.
Tα μηχανικά μέρη του νέου Sandero προέρχονται και πάλι φυσικά από τη Renault και στο πλαίσιο αυτό το νέο μοντέλο θα εξοπλιστεί και με τον ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 0,9 TCe της γαλλικής φίρμας με απόδοση 90 ίππους και κατανάλωση μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.
Σχεδιαστικά ισορροπημένο
Το Sandero απέκτησε νέο εμπρόσθιο τμήμα, με τρισδιάστατη απεικόνιση της γρίλιας, αλλά και νέα φωτιστικά με μαύρα κάτοπτρα. Νέα είναι και η σχεδίαση των προφυλακτήρων μπρος/πίσω, ενώ νέα είναι και τα πίσω φώτα, που είναι σαφώς πιο μοντέρνα σε σχέση με αυτά του πρώτης γενιάς μοντέλου.
Σαφώς πιο κομψό και δυναμικό, το νέο Sandero πείθει με την εμφάνισή του, που άλλωστε αποτελεί και σημαντικό κριτήριο επιλογής στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Εσωτερικό – Χώροι: Το ίδιο ευρύχωρο, αλλά πιο ποιοτικό
Το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο και σχεδιαστικά και ποιοτικά. Παραμένει λιτό, αλλά η ποιότητα των πλαστικών και το φινίρισμα έχουν αναβαθμιστεί. Ξεχωρίζουν ο νέος πίνακας οργάνων, το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα.
Στους χώρους, το Sandero είναι και πάλι ένα από τα πιο άνετα μικρά, με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ 320 λτ και δυνατότητα να φιλοξενήσει με ευκολία 4 ενήλικες επιβάτες.
Κινητήρες-Κιβώτια : Νέα εποχή TCe
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το νέο Sandero θα είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου σε δυο εκδοχές.
Ο 1,2 βενζινοκινητήρας με τους 75 ίππους και ο 1,5 dCi turbodiesel με 75 και 90 ίππους είναι «γνωστοί» και από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά τα καλά νέα αφορούν στον ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο 0,9 TCe με 90 ίππους και 135 Nm ροπής.
Ο κινητήρας αυτός αντικαθιστά το, 1,6 λτ., ατμοσφαιρικό μοτέρ με τους 85 ίππους και είναι σημαντικά πιο οικονομικός με μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ και εκπομπές CO2, 116 γρ./χλμ.
Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 11,1 δλ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. Η Dacia πάντως έχει κάνει βελτιώσεις και στους άλλους κινητήρες με σκοπό τη μειωμένη κατανάλωση.
Έτσι, ο 1,5 dCi με 3,8 λτ./100 και για τις δύο εκδοχές του χρειάζεται 0,2 λτ./100 χλμ. λιγότερα από πριν, ενώ ο 1,2 βενζίνης 0,1 λτ./100 χλμ. λιγότερα.
Ο πετρελαιοκινητήρας απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και στις δύο εκδοχές, αφού οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ. Σε όλες τις περιπτώσεις, το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων.
Πηγή: autotriti.gr