Η πορεία της Citroen τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτη επιτυχίες και αυτό μοιάζει να είναι τμήμα της συνολικής τροχιάς ανάπτυξης στην οποία έχει μπει, με τη νέα προσέγγιση που της προσφέρει η γκάμα των μοντέλων της. Με τις εξαιρετικά επιτυχημένες χρονιές 2017 και 2018, το μέλλον της μάρκας οδεύει προς τη σωστή κατεύθυνση: Η συνέχιση της επιτυχίας που σημείωσαν τα C3 (αύξηση πωλήσεων +24,5%) και C3 Aircross Next Gen. SUV (4η θέση πωλήσεων στην κατηγορία του) στην ελληνική αγορά είναι βέβαιη. Τόσο τα μοντέλα που έρχονται, το νέο Comfort Class SUV C5 Aircross όσο και αυτά που ξεκινούν άμεσα την εμπορική τους πορεία, όπως το νέο Berlingo, αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για την ανοδική πορεία της γαλλικής φίρμας σε εμπορικό και όχι μόνο επίπεδο.
Στην ελληνική αγορά, οι επιτυχίες διαδέχονται η μια την άλλη, με ανοδική πορεία στην αναγνωρισιμότητα και την εμπορική επιτυχία των μοντέλων Citroen. Η πολύ καλή πορεία στη χώρα μας έχει φέρει μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε εμπορικό επίπεδο της ευρωπαϊκής αγοράς για το 2018. Για την ακρίβεια, η Citroen έχει βελτιώσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά κατά 0,6 μονάδες, φτάνοντας στο 5,2% που είναι η 4η καλύτερη επίδοση μεταξύ των κυριότερων ευρωπαϊκών αγορών.
Η επιτυχία της μάρκας στην ελληνική αγορά οδήγησε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της σε μεγάλη αύξηση το 2018. Σε αυτό το διάστημα, οι επιδόσεις σε εμπορικό επίπεδο έχουν φτάσει το +32%, φτάνοντας τις 5.767 πωλήσεις, ρεκόρ από το 2011, σε ένα περιβάλλον που η αύξηση του συνόλου της αγοράς έφτασε το +16,5%.
Η μάρκα σημείωσε σημαντικές επιτυχίες και στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, καθώς το 2018 σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων +40,7% και το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 5,5%! Τεράστια ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων σημείωσαν το C3 Enterprise (+58%), το Jumpy (+125%) και το Berlingo (+41%).
Η άριστη συνεργασία του εργοστασίου της Citroen (PSA) με την Ελληνική αντιπροσωπεία, έχει αποδώσει καρπούς. Σημαντική στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη της Προέδρου της Citroen, κας Linda Jackson, τον περασμένο Σεπτέμβριο, καθώς και η δημιουργία του πρώτου La Maison Citroen στα τέλη της περασμένη χρονιάς. Η νέα αυτή προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, με τους πρότυπους χώρους υποδοχής που συνδυάζουν την πραγματική φιλοξενία και τη ζεστή ατμόσφαιρα ενός χώρου που κάνει τον επισκέπτη να αισθάνεται ευπρόσδεκτος.
Εκτός της κορυφαίας αισθητικής που είναι εναρμονισμένη με αυτή των αυτοκινήτων, το La Maison Citroen υποστηρίζεται από προηγμένες τεχνολογικά λύσεις που προσφέρουν τη δυνατότητα στον επισκέπτη να βιώσει την εμπειρία της συμβίωσης με ένα Citroen, πριν φτάσει στη διαμόρφωση του δικού του αυτοκινήτου και την παραγγελία του.
Νίκος Τσάδαρης