Η MiTo απέκτησε ακόμα ένα μοτέρ στην γκάμα της και παράλληλα «πάσο ελευθέρας» για τον πράσινο δακτύλιο. Πώς όμως τα πάει το σπορτίφ μικρό με το λιλιπούτειο κινητήρα;

Η Alfa Romeo MiTo πρόσθεσε ένα ακόμα κινητήρα στη γκάμα της και είναι αυτός ο οποίος κέρδισε τα βραβεία International Engine of the Year 2011, Best Engine 2011 και Best Green Engine 2011. Ο λόγος φυσικά για τον TwinAir.

Ένας κινητήρας που αποδίδει 85 ίππους, 110 Nm και εκπέμπει μόλις 98 γρ./χλμ, νούμερο που του επιτρέπει την ελεύθερη πρόσβαση στον πράσινο δακτύλιο.

Γιατί το downsizing έχει σημασία

Ο υπερτροφοδοτούμενος TwinAir είναι απόλυτα εναρμονισμένος με το πνεύμα της εποχής, η οποία ορίζει μικρούς σε κυβισμό κινητήρες και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το συγκεκριμένο μοτέρ προσφέρει καλές επιδόσεις στη μικρή Alfa Romeo, η οποία ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα σε 13,5 δλ.

Ο TwinAir είναι αρκετά ελαστικός, αλλά εκεί που φανερώνει τις αρετές του είναι στο μεσαίο και υψηλό φάσμα στροφών. Από τις 3.500 σ.α.λ. η τουρμπίνα «ξυπνάει» με αποτέλεσμα η MiTo να επιταχύνει δυνατά (στο μέτρο του δυνατού για ένα κινητήρα 900 κ.εκ.) έως και το κόφτη.

Το D.N.A. δηλώνει «παρών», παρέχοντας τις γνώριμες δυνατότητες που έχουμε γνωρίσει από τις προγενέστερες Alfa Romeo MiTo. Επιλέγοντας το D, το τιμόνι θα βαρύνει, ενώ στο δεξί σας πεντάλ θα έχετε διαθέσιμους και τους 85 παραγόμενους ίππους του κινητήρα.

Η χαμηλή κατανάλωση των 4,2 λτ/100χλμ. επιτυγχάνεται με συνετή οδήγηση, με το σύστημα Start & Stop και εκμεταλλευόμενοι τη ροπή η οποία παρέχεται από το χαμηλό φάσμα στροφών, γεγονός που δεν θα σας αναγκάζει να καταφεύγετε συνεχώς στον επιλογέα.

Cuore Sportivo

Η MiTo, παρά το μικρό κινητήρα της, δε ξεχνάει τα σπορτίφ γονίδια της. Είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές «επικοινωνεί» άψογα με τον οδηγό της.

Το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (ενεργοποιείται όταν έχουμε επιλέξει το D στο σύστημα D.N.A), κάνει αρκετή δουλειά και προσφέρει ουδετερότητα στις στροφές, με ελάχιστα σημάδια υποστροφής, σε συνθήκες έντονης πίεσης. Βέβαια το τιμόνι θα το θέλαμε να παρέχει περισσότερη πληροφόρηση.

Τα φρένα χαρακτηρίζονται πολύ καλά, τόσο σε δύναμη (χρειάζεται 40,2 μέτρα από τα 100 χλμ/ώρα έως τη πλήρη ακινητοποίηση), όσο και σε αίσθηση, ενώ η ποιότητα κύλισης κινείται στα γνωστά μονοπάτια που μας έχει συνηθίσει η MiTo.

Με ισχυρό ατού

Είναι γεγονός πλέον πως το αγοραστικό κοινό αναζητά αυτοκίνητα τα οποία δεν θα του αιμορραγούν την τσέπη. Η Alfa Romeo είναι ένα από αυτά.

Μπορεί να είναι λίγο υψηλή η τιμή απόκτησης των 16.800 ευρώ, αλλά όμως με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και κατανάλωση βενζίνης 4,2 λτ/100 χλμ, η απόσβεση των χρημάτων σας θα γίνει πολύ πιο γρήγορα από ό,τι νομίζετε.

Πηγή: autotriti.gr