Αυτό είναι το ΥZF R6 του 2013. Όπως και το R1 της επόμενης χρονιάς, ανανεώνεται χρωματικά και θα έρχεται βαμμένο σε 3 εκδοχές: Στο αγωνιστικό μπλε της Yamaha, σε μαύρο και σε κόκκινο με λίγες λευκές πινελιές.

Συνολικά οι γραφιστικές φιοριτούρες είναι λιγότερες και η διχρωμία –που καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια – αποτελεί το διαφοροποιητικό στοιχείο της χρονιάς.

Δηλαδή είναι σαν το ήδη υπάρχον R6 αλλά σε πιο… καινούργιο. Σε επουσιώδεις λεπτομέρειες, όταν αυτές γνωστοποιηθούν (σε 15 περίπου ημέρες) θα γνωρίζουμε αν υπάρχει και κάτι άλλο πραγματικά ανανεωμένο.

Για την ώρα οι εικόνες που παρουσιάζουμε δεν δείχνουν άλλες διαφοροποιήσεις.

H τελευταία ουσιαστική ανανέωση του R6 έγινε το 2008, όταν εξοπλίστηκε με το Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-T), το σύστημα μεταβαλλόμενου μήκους των αυλών εισαγωγής.

Έκτοτε θρονιάστηκε στο ρόλο του καλύτερου ιαπωνικού supersport και μέχρι να αλλάξει αυτό, η Yamaha δεν βρίσκει λόγο να ανανεώσει ριζικά το μοντέλο.

Κάτι ακούγεται πάντως για ένα τσιμπηματάκι στην τιμή που προκαλεί η μείωση της παραγωγής και ισχύει για όλες τις μοτοσυκλέτες.

Πάντως τα νέα χρώματα και γραφικά αποτελούν καλύτερη επιλογή από τα προϋπάρχοντα, ειδικά ο αγωνιστικός συνδυασμός μπλε και άσπρου.