Ποιος είπε ότι το ασπρόμαυρο είναι βαρετό; Η εταιρεία ιδιοκατασκευών DP Custom Cycles στο τελευταίο δημιούργημά της κινείται σε τόνους ασπρόμαυρους και το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά «άχρωμο» δείχνει.

Η τελευταία κατασκευή βασίστηκε σε μια Harley Sportster 1200 του 2000. Η εμφάνιση της γυμνής «Black & White», όπως αποκαλείται, είναι εξαιρετικά μινιμαλιστική.

«Ο πελάτης που παρήγγειλε την κατασκευή ήταν χαλαρός κατά τη συνεργασία μας. Οι μόνες του απαιτήσεις ήταν η μοτοσυκλέτα να είναι οδηγικά καλή και να βασιστούμε στο μαύρο και το λευκό στο εμφανισιακό κομμάτι», λέει ο Jarrod Del Prado, ένας εκ των δύο αδελφών που ίδρυσαν την DP Custom Cycles.

Τα δύο αδέλφια αποφάσισαν να δώσουν ένα αιχμηρό και επιθετικό λουκ, βασιζόμενοι στη βαφή και τις γραμμές που διατρέχουν τη μοτοσυκλέτα.

Η βάση της σέλας και η ουρά είναι χειροποίητα και κατασκευάστηκαν από ατσάλι. Τα καπάκια των κεφαλών των κυλίνδρων, οι μπουκάλες του πιρουνιού, το δοχείο που φιλοξενεί τη μπαταρία αλλά και τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα βάφτηκαν σε «γυαλιστερό ματ» μαύρο χρώμα, δίνοντας μια πιο απόμακρη αίσθηση πολυτέλειας από τα ψευτο-χρώμια που άστραφταν.

Εκτός από τη βαφή, η μοτοσυκλέτα διακοσμήθηκε με ασύμμετρες μαύρες ρίγες, εμπνευσμένες από αυτές του Shelby Mustang της δεκαετίας του ’60.

Ο κινητήρας Evolution της HD πήρε μια ανάσα ζωντάνιας από τη νέα ηλεκτρονική εγκατάσταση της Crane Cams που περιλαμβάνει ηλεκτρονική ανάφλεξη πολλαπλασιαστές και καλώδια για τα μπουζί.

Η εξάτμιση έγινε 2 σε 1 και στερείται τελικού καθώς η έξοδος των καυσαερίων γίνεται κατ’ ευθείαν από το δοχείο κάτω από τον κινητήρα. «Έχει βελτιωμένο ήχο χωρίς να είναι πιο δυνατός», διευκρινίζει ο Del Prado.

Τα θαυμάσια ανοδιωμένα μαρσπιέ αξίζουν επίσης μίας αναφοράς. Κατασκευάστηκαν από τo Shane (Sorensen )της Chainsikle, και «παρέχουν σωστή λειτουργία στα ποδωστήρια αλλά και τη σωστή τριβή –ούτε γλιστράνε πολύ ούτε όμως γαντζώνουν το πόδι.

Το μπροστινό μέρος έχει χαμηλώσει ώστε να βελτιωθεί η ευελιξία του Sportster. Ανάλογη φροντίδα και βελτίωση έχουν λάβει και οι τροχοί, με τον πίσω να είναι 18”. Ομαλή κίνηση εξασφαλίζει το σύστημα αναρτήσεων με νέα προοδευτικά αμορτισέρ της Progressive Suspension 970, ενώ τα ελαστικά που τοποθετήθηκαν είναι Dunlop GT501. Τα φρένα βελτιώθηκαν με ένα σετ υλικών τριβής της EBC.

Το αποτέλεσμα κρίνεται άκρως επιτυχημένο καθώς ελάχιστα θυμίζει το ταπεινό Sportster απ’ όπου ξεκίνησε. Γεμάτο προσωπικότητα και ξεχωριστό στιλ έρχεται να επιβεβαιώσει τις εύστοχες παρεμβάσεις της DP Custom που δημιούργησε μία ακόμη «μοναδική» μοτοσυκλέτα.