Η Hyundai βραβεύεται και πάλι στα βραβεία Red Dot με τον τίτλο «Red Dot: Brand of the Year 2018», προσθέτοντάς το στα πέντε βραβεία που έχει ήδη κατακτήσει προηγουμένως στο Design Communication για το 2018 για την δημιουργική και καινοτόμο σχεδίασή των προϊόντων της.
Τα βραβεία Red Dot είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους διεθνείς σχεδιαστικούς θεσμούς παγκοσμίως και το βραβείο «Red Dot: Brand of the Year» απονέμεται στη μάρκα που έχει δημιουργήσει καινοτόμο και δημιουργικό σχεδιασμό σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο. Φέτος, ελήφθησαν υπόψη οι πρωτοποριακές σχεδιαστικές δημιουργίες της Hyundai, η ποιότητα σχεδίασης και η εμπειρία διαχείρισης της μάρκας.
Η επίσημη τελετή απονομής του βραβείου θα πραγματοποιηθεί στις 26 Οκτωβρίου στο Βερολίνο, στη Γερμανία.
«Σε μια εξαιρετικά κορεσμένη αγορά, η Hyundai κατορθώνει να απευθύνεται επανειλημμένα στους πελάτες της με δημιουργικό τρόπο και καταφέρνει να μεταφέρει το τεχνικό υπόβαθρο των αυτοκινήτων της με έναν καθολικά κατανοητό τρόπο. Οι καινοτόμες σχεδιαστικές προσεγγίσεις της εταιρείας είναι τόσο δημιουργικές όσο και υψηλής ποιότητας, προσφέροντας στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία», δήλωσε ο καθηγητής Peter Zec, Founder and CEO του Red Dot Award.
Τον Αύγουστο, η Hyundai Motor κατόρθωσε ένα ιστορικό ρεκόρ για τα βραβεία Red Dot στην ιστορία της εταιρείας, κερδίζοντας τέσσερα Red Dots και τρία «Red Dot: Best of the Best».
Η εταιρία κατέκτησε βραβεία για το Solati Moving Hotel, το Hyundai Pavilion, το Genesis Gangnam, το Genesis Sound Design, το Pioneer Film and Safety Hologram στις αντίστοιχες κατηγορίες, όπως Retail Design, Sound Design, Spatial Communication, Film & Animation and Interface & User Experience Design.
Νίκος Τσάδαρης