Ξεκινώντας την… καριέρα του από το χώρο των αγώνων, με το R18 του Le Mans, ο καθρέφτης-οθόνη της Audi θα περάσει στην παραγωγή, εφοδιάζοντας αρχικά το R8 e-tron.

Η Audi φιλοδοξεί να κάνει τη διαδικασία της οδήγησης ακόμα ασφαλέστερη, χρησιμοποιώντας μία νέα τεχνολογία, αυτή του ψηφιακού καθρέφτη.

Το όφελος της αντικατάστασης των παραδοσιακών κεντρικών καθρεφτών από νέας τεχνολογίας οθόνες, είναι ότι αυτές προσφέρουν πολύ καθαρότερη εικόνα, με περισσότερη λεπτομέρεια, χωρίς μάλιστα να θαμπώνουν ή να τυφλώνουν τον οδηγό τη νύχτα, από τα φώτα των οχημάτων που ακολουθούν.

Ο ίδιος ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη φωτεινότητα, ενώ εξαλείφει πλέον από το οπτικό του πεδίο τυχόν προσκέφαλα ή επιβάτες που, θεωρητικά, θα του περιόριζαν τη θέα προς τα πίσω.

Μία μικρή, ελαφριά κάμερα, τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος, καταγράφει συνεχώς και στέλνει το σήμα της σε μία έγχρωμη οθόνη 7,7 ιντσών, που βρίσκεται στη θέση του παραδοσιακού κεντρικού καθρέφτη.

Η οθόνη αυτή, τεχνολογίας AMOLED, καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια και παράγει ιδιαίτερα ζωντανές εικόνες, πρακτικά χωρίς καθυστέρηση.

Το πρώτο αυτοκίνητο που εφοδιάστηκε με αυτό το σύστημα είναι το, περιορισμένης παραγωγής, Audi R8 e-tron.

Αργότερα, ωστόσο, η χρήση των ψηφιακών καθρεφτών φαίνεται ότι θα επεκταθεί και σε άλλα μοντέλα, όχι μόνο της Audi.

Πηγή: autotriti.gr