Το αναμενόμενο, νέο Opel Corsa GSi έφτασε. Είναι το δεύτερο μέλος της οικογένειας GSi που λανσάρει η μάρκα, του οποίου το υψηλής ακρίβειας πλαίσιο OPC εξασφαλίζει άριστη οδική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος.
Το Corsa GSi αντλεί ισχύ από τον κινητήρα 1.4λτ turbo της μάρκας με 110 150 ίππους και ροπή 220 Nm (κατανάλωση καυσίμου λτ/100 χλμ: 8,0-7,7 στην πόλη, 5,5-5,1 εκτός πόλης, 6,4-6,0 μικτός κύκλος, CO2 γρ/χλμ 147-138). Σημειώνεται ότι οι τιμές μετρήθηκαν σύμφωνα με το WLTP και μετατράπηκαν σε NEDC για λόγους σύγκρισης.
Σε συνδυασμό με ένα 6τάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, ο 4κύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την επιτάχυνση στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 στροφών.
Το μικρό «hatchback» επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα μόλις, ενώ παράλληλα εντυπωσιάζει με την ελαστικότητά του, καθώς χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 χλμ/ώρα με 5η σχέση. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 207 χλμ/ώρα και το μοντέλο διατίθεται κατόπιν παραγγελίας, στην τιμή των 19.960 ευρώ (λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία).
Το πλαίσιο OPC και τα δισκόφρενα με τις κόκκινες δαγκάνες έχουν ρυθμιστεί στη θρυλική πίστα του Nürburgring «Nordschleife» υπό τις οδηγίες του Διευθυντή του Τμήματος Performance Cars & Motorsport της Opel, Volker Strycek. Η ευέλικτη συμπεριφορά και οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης είναι εγγυημένες, ειδικά σε συνδυασμό με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών, με σπορ ελαστικά 215/40 ZR18.
Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με σπορ εξωτερική εμφάνιση όπου κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, το ανάγλυφο καπό, η μεγάλη πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ. Από μπροστά προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon.
Τα μεγάλα σχεδιαστικά στοιχεία με τα χρωμιωμένα πλαίσια συνδέονται οπτικά με μία οριζόντια γραμμή μέσω μαύρων εγκάρσιων τμημάτων, τα οποία διατρέχουν το εμπρός τμήμα, μαζί με τη μαύρη εγκάρσια μπάρα στην έδραση του καπό και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα, που είναι εμφανής και στο πίσω τμήμα.
Η αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από την εντυπωσιακή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.
Γνήσια σπορ είναι και το εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας σχέσεων, τα αλουμινένια πεντάλ και το προαιρετικό, κάθισμα Recaro.
Νίκος Τσάδαρης