Μετά την πρόσφατη κατάληξη της εξαγοράς της Ducati από την Audi, πολλά ακούγονται για τα σχέδια των Γερμανών να βγάλουν στην αγορά μια μοτοσυκλέτα «Audi», σχεδιασμένη και εξελιγμένη με τεχνογνωσία από το Borgo Panigale.
Απώτερος στόχος της Audi είναι να γίνει BMW στη θέση της BMW. Ήδη έχει περάσει τη Mercedes και έχει ανέβει στη 2η θέση τον κατασκευαστών αυτοκινήτων πολυτελείας, πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τους Βαυαρούς. H εταιρεία, τώρα θέλει να απλωθεί και στους δύο τροχούς. Μήπως όμως αντί μοτοσυκλέτας είναι σωστότερο να παρουσιάσει καταρχήν ένα scooter;
Τα προηγούμενα δύο χρόνια, υπήρξαν κάποια φεγγάρια εξαιρετικά υπερδιεγερμένης φαντασίας για κάποιους ανθρώπους της Ducati που μιλούσαν για την κατασκευή ενός super scooter. Μάλιστα είχαν αναφέρει ότι θα έπρεπε να έχει τέτοια χαρακτηριστικά που να διακρίνεται αμέσως η καταγωγή του.
Τώρα προφανώς είναι η ώρα του, όχι όμως με το λογότυπο της Ducati, αλλά με της Audi. Ο σχεδιαστής Oberdan Bezzi ο οποίος παλιότερα είχε παραδώσει την δική του ιδέα για το Ducati Desmoscooter, ανανέωσε τα σχέδιά του, αποτυπώνοντας πάνω του τους τέσσερις εν σειρά τεμνόμενους κύκλους της Audi.
Τα υποθετικά τεχνικά χαρακτηριστικά του Ζε Γκγόσε Σκούτερ είναι: δικύλινδρος κινητήρας με 700cc ή 850cc (849) για να στέκεται απέναντι στα Yamaha TMAX 530, BMW C600 Sport και Aprilia SRV850.
Πληρέστατος και κορυφαίος εξοπλισμός ασφαλείας αλλά και πολυτελείας, πολύ καλά περιφερειακά και σχεδίαση που θα το κάνει αμέσως status symbol, αποπνέοντας την οπτική ταυτότητα ενός μεγαλοπρεπούς «Made in Germany» οχήματος.
Το πέρασμα από Ducati σε Audi του ίδιου κατ’ ουσία σχεδιαστικού project, έγινε με μικρές παραλλαγές. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα ενώ ήταν εμφανές καλύφθηκε από «αλουμινί» πλαστικό και το κόκκινο της Ducati χρώμα παραλείφθηκε.
Κατά τ’ άλλα, τα σημεία προσοχής είναι οι τροχοί που από τις αναλογίες του οχήματος πρέπει να είναι στις 15 ίντσες, οι ακτινικές δαγκάνες για τα δύο δισκόφρενα εμπρός και το μονόμπρατσο ψαλίδι που φιλοξενεί και τη μετάδοση.
Αυτό πάντως που «ξέχασε» ο σχεδιαστής είναι οι δίσκοι με τους αισθητήρες για το ABS και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που λογικά η Audi θα «δανειστεί» από τη Ducati για την κατασκευή ενός ξεχωριστού SuperScouter.
Παρά την ιδιαίτερα τσιμπημένη τιμή πάντως, η αγορά του μάλλον δεν θα είναι πρόβλημα για τους συνήθεις πελάτες της Audi, της Ducati και των υπόλοιπων αποδεικτικών στοιχείων επιτυχίας και κοινωνικής ανέλιξης…