Η Σειρά 3 Touring προσφέρει χώρους και πρακτικότητα, η ActiveHybrid 3 συνδυάζει οικολογία με επιδόσεις, και η νέα BMW M135i προσφέρει δύναμη και σπορ οδικά χαρακτηριστικά. Διαλέγετε και παίρνετε…
Νέα BMW Σειρά 3 Touring
Ανέκαθεν η BMW Σειρά 3 είχε στη γκάμα της στέισον βάγκον έκδοση (Touring), αφού κυρίως στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης η έκδοση αυτή είχε και κυρίως διατηρεί, ένα μεγάλο σε όγκο και φανατικό κοινό.
Έτσι λοιπόν και από τη νέα γενιά της BMW Σειρά 3 δεν θα μπορούσε να λείπει αυτή η έκδοση, με τη νέα Σειρά 3 Touring να προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και αρκετά περισσότερη πρακτικότητα από τις σεντάν εκδόσεις της «3άρας».
Κομψή και άκρως πρακτική
Στον τομέα της εμφάνισης, το νέο πίσω τμήμα της BMW Σειρά 3 Touring δεν στερεί το δυναμισμό από τις γνώριμες γραμμές της «3άρας», αντίθετα βοηθά το τελικό αποτέλεσμα να δείχνει εξίσου ελκυστικό.
Σε αυτό συμβάλει κυρίως το γεγονός ότι οι πίσω κολώνες και η πίσω πόρτα δεν είναι εντελώς κάθετες, αλλά ακολουθώντας τις ρευστές γραμμές του υπολοίπου αμαξώματος, μας δίνουν μια πολύ κομψή παρουσία που δεν είναι συνηθισμένη στην κατηγορία.
Αυτό πάντως που διαφοροποιεί τη νέα Σειρά 3 Touring από τη σεντάν έκδοση και τις προηγούμενες Touring, είναι η στάνταρ παρουσία ηλεκτρικά ανοιγόμενης πέμπτης πόρτας, που συμβάλει σημαντικά στην πρακτικότητα του γερμανικού στέισον.
Σε αυτό το κομμάτι έρχεται να προστεθεί και η δυνατότητα ανοίγματος μόνο του τζαμιού της πόρτας, για εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση μικρών σε όγκο αντικειμένων.
Ακλόνητη στο δρόμο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης
Η νέα γενιά της BMW Σειρά 3 Touring διαθέτει τα ίδια ακριβώς μηχανικά και τεχνικά χαρακτηριστικά με τη Σειρά 3 Sedan, εκτός μόνο από τα λίγο πιο σφιχτά πίσω ελατήρια.
Κατά συνέπεια, το γερμανικό μεσαίο στέισον δείχνει κατά την οδήγηση το ίδιο στιβαρό, σταθερό και σίγουρο, όσο και η 4θυρη εκδοχή της «3άρας», με το τιμόνι να παρέχει ακρίβεια και πολύ καλή αίσθηση σε κάθε είδους διαδρομή.
Στο κομμάτι της άνεσης, η BMW Σειρά 3 Touring εμφανίζεται ένα «κλικ» λιγότερο άνετη σε σχέση με τη σεντάν έκδοση, ιδιαίτερα κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Η ποιότητα κύλισης πάντως παραμένει κορυφαία για την κατηγορία και συμβάλει εν τέλει, στην απόλαυση κατά το ταξίδι.
Εσωτερικό-Χώροι:Υψηλή ποιότητα-Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Το εσωτερικό της νέας Σειρά 3 Touring δανείζεται απευθείας από τη σεντάν έκδοση και παραμένει κορυφαίο ποιοτικά και μοντέρνο σε σχεδίαση.
Στους χώρους, το μακρύτερο κατά 97 χλστ. αμάξωμα βοηθά το πορτ-μπαγκάζ να αυξηθεί κατά 35 λτ. σε σχέση με αυτό της σεντάν και να φτάσει τα 495 λτ. χωρητικότητας (1.500 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα).
Επιπλέον αυτού, το πίσω κάθισμα της Σειράς 3 Touring διαιρείται σε τρία τμήματα (40:20:40) και συμβάλει και αυτό στην εσωτερική πρακτικότητα, ενώ τέλος, οι χώροι δείχνουν πολύ καλοί για 5 άτομα, παρά το υψηλό κεντρικό τούνελ.
Κινητήρες-Κιβώτια: Τρεις για το ξεκίνημα…
Οι αρχικές επιλογές κινητήρων έρχονται από τη BMW Σειρά 3 sedan και είναι ο 4κύλινδρος 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 245 ίππων (328i), ο 2λιτρος diesel των 184 ίππων (320d) και ο 3λιτρος 6κύλινδρος diesel των 258 ίππων (330d).
Η 328i με το προαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, εντυπωσιάζει με την παρεχόμενη δύναμη από το χαμηλό έως και το υψηλότερο φάσμα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την ιδιαίτερα γραμμική του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, ενώ άψογη είναι η λειτουργία και ανταπόκριση του κιβωτίου.
Νέα BMW ActiveHybrid 3: Και υβριδική, Και σπορ!
Σε πολλούς ίσως φανεί περίεργο ότι ένα υβριδικό αυτοκίνητο μπορεί να είναι συνάμα σπορ, αλλά ακριβώς αυτό είναι που χαρακτηρίζει και διαφοροποιεί τη νέα BMW ActiveHybrid3 από τον ανταγωνισμό.
Το «βασικό» της μοτέρ είναι ο γνωστός ισχυρός 6κύλινδρος 3λιτρος turbo βενζινοκινητήρας της BMW με ονομαστική απόδοση 306 ίππων, ο οποίος εδώ συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 55 ίππων (μέγιστη συνδυαστική ισχύς: 340 ίπποι).
Ο ηλεκτροκινητήρας αυτός, αντλεί ρεύμα από μια υψηλής τάσης μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ.
Ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο στέλνει τη διαθέσιμη ροπή στους πίσω τροχούς, φροντίζοντας έτσι ώστε στην επιλογή ECO PRO να μειώνεται όσο το δυνατόν περισσότερο η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα.
Άλλωστε, για αποστάσεις έως και 4 χλμ. και με ταχύτητες έως 75 χλμ./ώρα, η νέα BMW ActiveHybrid 3 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Οικολογική ή σπορ; Ή και τα δύο; Στην πράξη, η υβριδική BMW Σειρά 3 εντυπωσιάζει με το… «χαμαιλεοντικό» της χαρακτήρα, αφού στα ήδη γνωστά πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του ισχυρού 6κύλινδρου βενζινοκινητήρα προστίθενται τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα, προσδίδοντας έτσι περαιτέρω εκρηκτικότητα στις εκκινήσεις.
Την ίδια στιγμή, με το ECO PRO ενεργοποιημένο, ο οδηγός μαθαίνει πώς να οδηγεί οικονομικά, πληροφορείται για τα οικολογικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και τελικά, μειώνει σημαντικά τις συνολικές του απαιτήσεις σε καύσιμο.
BMW M135i: Η κορυφαία Σειρά 1 είναι εδώ!
Η πρόσφατα δημιουργημένη γκάμα M Performance των αυτοκινήτων της BMW, έχει έλθει ως η εναλλακτική επιλογή με diesel κινητήρες των παραδοσιακών «M» μοντέλων της μάρκας.
Πλέον όμως, μαζί με το λανσάρισμα της νέας 3θυρης BMW Σειρά 1, οι Βαυαροί μας φέρνουν και το πρώτο M Performance μοντέλο με βενζινοκινητήρα, τη νέα M135i.
Πρόκειται για την κορυφαία Σειρά 1, που εφοδιάζεται με την ισχυρότερη εκδοχή των 320 ίππων του 6κύλινδρου TwinPower Turbo της BMW.
Φυσικά, υπάρχουν και οι απαραίτητες αισθητικές και τεχνικές (ανάρτηση, πλαίσιο, φρένα) βελτιώσεις, που οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο που φέρει το περίφημο «M» του αγωνιστικού τμήματος της BMW.
Διασκεδάστε άφοβα
Στο δρόμο, η νέα BMW M135i προσφέρει όλα εκείνα τα σπορ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά που απαιτεί κανείς από την έκδοση.
Ο κινητήρας, εντυπωσιάζει με την παρεχόμενη δύναμη και κυρίως με την ευρύτητα της απόδοσής του, εκμηδενίζοντας ουσιαστικά το λαγκάρισμα του turbo.
Έπειτα, το αναβαθμισμένο Σύστημα Ελέγχου της Πρόσφυσης (DSC) με την παρουσία του ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού ADB-Sport, εξασφαλίζει περισσότερη από τα συνηθισμένα πρόσφυση και συμβάλει στην ασφάλεια που προσφέρει η M135i, καθιστώντας πιο δύσκολη την πρόκληση πλαγιολίσθησης.
Η ανάρτηση τέλος, ακόμη και στην πιο σπορ ρύθμιση δεν «κουράζει» και παράλληλα κρατά γερά το αυτοκίνητο στο δρόμο.
Πηγή: autotriti.gr