H Bimota φτιάχνει τα πάντα εκτός από κινητήρες. Γι’ αυτό «δανείζεται» κινητήρες άλλων κατασκευαστών τους οποίους συνήθως «περιποιείται» ώστε να αποδίδουν περισσότερο, συχνά σε συνεργασία με τον ίδιο τον κατασκευαστή των κινητήρων.
Με αυτόν τον τρόπο προκύπτουν τα μοντέλα και οι ονομασίες τους. Η αποκωδικοποίηση γίνεται εύκολα καθώς το πρώτο γράμμα αντιστοιχεί στο πρώτο γράμμα του κατασκευαστή του κινητήρα, το δεύτερο είναι πάντα το «Β» εκ του Bimota και ακολουθεί ένας αριθμός που δηλώνει τη σειρά των συνδυασμών. Η Bimota SB7 για παράδειγμα είναι το 7ο μοντέλο όπου χρησιμοποιήθηκε κινητήρας της Suzuki.
Τα μέχρι τώρα μοντέλα της είναι SB με κινητήρα Suzuki, DB – Ducati, YB – Yamaha, HB – Honda , KB – Kawasaki και ΑΒ -όχι όμως εκ’ του Aprilia αλλά εκ του – Aermacchi. Από τη σειρά δεν αναφέραμε την BMW που δεν έτυχε συχνής επιλογής των Ιταλών.
Μοναδική εξαίρεση ήταν η ΒΒ1, η πρώτη μονοκύλινδρη Bimota που χρησιμοποιούσε τον (αποδοτικότερο μονοκύλινδρο στην εποχή του) κινητήρα των BMW F650. Η ποιοτική μικρή μοτοσυκλέτα δρόμου κατέληξε στη μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία της εταιρείας παρότι είχε όλα τα καλά, αλουμινένιο χωροδικτύωμα πλαίσιο και κορυφαία περιφερειακά.
Στην εικόνα φαίνεται ένα σχέδιο του που συνδυάζει και πάλι την ιταλική φίρμα με την BMW. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε λόγος η Bimota να επιλέξει κάποιον κινητήρα της BMW για την κατασκευή μιας superbike, καθώς έλειπαν δύο από τα στοιχεία που αποτελούν προϋπόθεση για τη χρήση τους: οι επιδόσεις και οι μικρές διαστάσεις.
Με τον κινητήρα της S1000RR που κινείται στη σφαίρα των 200 ίππων από πλευράς απόδοσης, η Bimota έχει πια όλους τους λόγους για να τα παντρέψει. Και επειδή δεν το αποφασίζει η ίδια, ανέλαβε ο ιταλός σχεδιαστής Oberdan Bezzi να κάνει την πρότασή του.
Η Bimota BB-2 superbike, είναι μία γνήσια superbike που έρχεται σετάκι με τη BB3, τη «γυμνή» streetfighter εκδοχή της που θα έχει και συνοδευτικό όνομα Paura.
Ένας επίκαιρος συνδυασμός τώρα που η BMW «συνελήφθη» φωτογραφικά να δοκιμάζει η ίδια μια «γυμνή» εκδοχή της S1000RR. H έμπνευση του Bezzi έχει επηρεαστεί και από μια σειρά άλλους παράγοντες, όπως η έμμεση προς το παρόν, εμπλοκή της BMW μέσω της CRT μοτοσυκλέτας (BMW/Suter) που οδηγεί στα MotoGP ο Colin Edwards με την ομάδα NGM Forward Racing.
Όπως κι αν έχει το concept είναι εντυπωσιακό, προσγειωμένο και λιτό, χωρίς υπερβολές και προτείνει δοκιμασμένες λύσεις. Με πιο αιχμηρές γραμμές απ’ ό,τι μας έχει συνηθίσει η Bimota, σαν το πλέον ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της πλασάρει το συνδυασμό τμημάτων του πλαισίου από κατεργασμένο αλουμίνιο με ατσάλινο χωροδικτύωμα.
Το μονόμπρατσο ψαλίδι, τα κορυφαία περιφερειακά (φρένα, αναρτήσεις) κρίνονται αναμενόμενα, όπως και η ύπαρξη ηλεκτρονικών συστημάτων. Ακόμη και η αμφιλεγόμενης αισθητικής εξάτμιση που όμως «χάνεται» στην γενικότερη εικόνα. Ωστόσο τραβά το βλέμμα παρά την έντονη ασπρο-κόκκινη αντίθεση και την έντονη παρουσία ανθρακονημάτων – carbon.