Οι μεγάλες διαστάσεις της νέας γενιάς της BMW Σειρά 3 αφήνουν χώρο για ένα μικρότερο σεντάν στη γκάμα της μάρκας και αυτό, δεν θα είναι άλλο από την πρώτη BMW Σειρά 1 σεντάν στην Ιστορία!
Η BMW εκμεταλλεύεται προϊοντικά το γεγονός ότι η νέα Σειρά 3 είναι η ογκωδέστερη όλων των εποχών (π.χ. 270 χλστ. μακρύτερη από την 1η γενιά ή 165 χλστ. από την E46 της 4ης γενιάς) και ετοιμάζει πλέον για πρώτη φορά στην Ιστορία, μια σεντάν έκδοση και για τη BMW Σειρά 1.
Το νέο αυτό μοντέλο θα ανταγωνιστεί δύο επερχόμενα νέα μικρομεσαία σεντάν, το νέο Audi A3 σεντάν και τη σεντάν εκδοχή της νέας Mercedes A-Class (CLA), έχοντας φυσικά ως στόχο κυρίως την αγορά της Αμερικής.
Το νέο αυτό μοντέλο θα βασιστεί φυσικά πάνω στις hatchback εκδόσεις της Σειράς 1.
Κομψότητα και αισθητική συγγένεια με τη Σειρά 3
Η σχεδιαστική προσέγγιση της νέας Σειρά 1 σεντάν θα κάνει μια μίξη των γνώριμων μοτίβων των δύο κύριων μοντέλων της BMW:
Το εμπρόσθιο τμήμα λοιπόν του αυτοκινήτου θα μεταφερθεί αυτούσιο από αυτό της 3θυρης και 5θυρης BMW Σειρά 1, ενώ το καπό θα έχει τις γνωστές μακρύτερες από το συνηθισμένο διαστάσεις, όπως σε όλες τις BMW.
Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, θα έχουμε μια μικρότερη εκδοχή του αντίστοιχου τμήματος της «3άρας», με την οροφή να πέφτει ομαλά πάνω στο πορτμπαγκάζ και την οριζόντια νεύρωση στο ύψος των χειρολαβών, να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου.
Πισωκίνητη και στην παραγωγή το 2015
Η νέα BMW Σειρά 1 σεντάν θα είναι φυσικά πισωκίνητη και θα στηριχτεί, είτε πάνω στην πλατφόρμα των υπολοίπων Σειρά 1 είτε πάνω σε μια ελαφρώς πιο κοντή εκδοχή του πατώματος της BMW Σειρά 3.
Τα μοτέρ της θα είναι οι γνωστοί 4κύλινδροι από 1,6 λίτρα και 6κύλινδροι της BMW, ενώ θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση με το σύστημα BMW xDrive.
Το λανσάρισμα τέλος της νέας Σειρά 1 σεντάν αναμένεται να γίνει περίπου το 2015, ένα χρόνο μετά από αυτό των επόμενων γενιών των Coupe και Cabrio εκδοχών της μικρότερης BMW.
Πηγή: autotriti.gr