Με μια άκρως εντυπωσιακή ομάδα συμμετέχει φέτος το Μουσείο Porsche στο θρυλικό αγώνα Mille Miglia (17 έως 19 Μαΐου 2012): δύο Porsche 550 Spyder, μία 356 Speedster 1500, μία 356 Speedster 1600, μία 356 Speedster 1600 S και μία 356 Coupé με το χαρακτηριστικό παρμπρίζ σχήματος «V», το λεγόμενο «Knickscheibe» (κυρτό παρμπρίζ).
Ο αγώνας, που ακολουθεί μια πανέμορφη διαδρομή από την Μπρέσια έως τη Ρώμη και πίσω, αποτελεί πρόκληση για αυτοκίνητα και οδηγούς ακόμη και σήμερα, αφού τα 1.600 χιλιόμετρα καλύπτονται σε τρεις μόλις ημέρες.
Οι επιτυχίες των 550 και 356
Οι αριθμοί 550 και 356 αντιπροσωπεύουν σημαντικές διακρίσεις της Porsche στο Mille Miglia. Οι πρώτοι οδηγοί της Porsche που γεύτηκαν τη νίκη ήταν το δίδυμο του πρίγκιπα του Metternich και του κόμη του Einsiedel το 1952, με μια Porsche 356 1100. Τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του 1,1 λίτρου κατέλαβαν τα σπορ μοντέλα από το Zuffenhausen, αναδεικνύοντας τις εντυπωσιακές δυνατότητες της Porsche 356.
Τον επόμενο χρόνο, το 1953, μια πραγματική φάλαγγα 18 αυτοκινήτων Type 356 πήραν θέση στη γραμμή εκκίνησης της Μπρέσια. Οι πιο επιτυχημένες ομάδες της Porsche ήταν αυτές των Hans Herrmann – Erwin Bauer, οι οποίοι τερμάτισαν πρώτοι στην κατηγορία των δίλιτρων σπορ αυτοκινήτων, και των Hans Leo von Hoesch – Werner Engel που κέρδισαν στην κατηγορία των 1300 cm3.
Η 550 Spyder το 1954 πέτυχε μάλλον το πιο εντυπωσιακό κατόρθωμα, καθώς ο εργοστασιακός οδηγός Hans Herrmann για να κερδίσει πολύτιμο χρόνο πέρασε με το χαμηλωμένο κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητό του κάτω από τις κατεβασμένες μπάρες μιας σιδηροδρομικής διάβασης, ακριβώς πριν περάσει από το σημείο ένα τρένο. Το δίδυμο Hermann/Linge ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια νίκη κατηγορίας, καταλαμβάνοντας την εντυπωσιακή έκτη θέση στη γενική κατάταξη.
Η Porsche επανέλαβε αυτήν την επιτυχία και το 1955: αυτήν τη φορά με τους Wolfgang Seidel – Helmut Glöckler, οι οποίοι απέσπασαν τη νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων 1,5 λίτρου με την 550 Spyder, μπροστά από τους Richard von Frankenberg – Peter Oberndorf μαζί με τον Rainer Günzler, οι οποίοι ήρθαν πρώτοι στις κατηγορίες GT κάτω και πάνω από τα 1300 cm3 αντίστοιχα, οδηγώντας Porsche 356.
Το 1956, η έντονη βροχόπτωση στέρησε τη νίκη από την Porsche 550 A με οδηγό τον Hans Herrmann, όμως η Porsche απέσπασε ταυτόχρονα δύο νίκες κατηγορίας, χάρη στους Olof Perssson – Gunnar Blomquist (356 1500 Carrera) και τους Harald von Saucken – Georg Bialas (356 1500 Speedster).
Στο τελευταίο κλασικό Mille Miglia το 1957, η νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων έως 1500 cm3 «κατοχυρώθηκε» στον Ιταλό Umberto Maglioli με Porsche 550 A Spyder.
Οι Paul-Ernst Strähle και Herbert Linge πήραν τη νίκη στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία Gran Turismo από 1300 έως 1600 cm3, στην οποία πρωταγωνίστησαν σχεδόν αποκλειστικά οι Porsche 356.
Πηγή: gocar.gr