Μετά από καιρό η Superpole 1 διεξήχθη στεγνή, πράγμα που σημαίνει 3 δοκιμαστικές περιόδους Superpole. Οι πρώτοι δώδεκα των χρονομετρημένων περνούν στην Superpole 2, ενώ οι 8 ταχύτεροι προσπαθούν στην τελευταία περίοδο να μοιραστούν τις θέσεις στην εκκίνηση.

Των …εχθροπραξιών ηγήθηκε ο Marco Melandri (BMW) με χρόνο 1’28.32. Ήταν ταχύτερος χρόνος από το ρεκόρ αγώνα, αλλά μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από το περσινό ρεκόρ πίστας του Carlos Checa. Στο τέλος, κατά το συνήθειό του, o Smrz προσπάθησε γενναία να αποσπάσει την πρώτη θέση από τον Ιταλό, αλλά δεν τα κατάφερε. Προς το παρόν.

Στην Superpole 2, ήταν ο Leon Haslam που έσπασε το ρεκόρ του Checa, κάτι που κατόρθωσε αμέσως μετά και ο Jakub Smrz, κάνοντας χρόνο όμως κατά 5 χιλιοστά πιο αργό.

Ο ρυθμός ήταν τόσο γρήγορος που ο Biaggi αναγκάστηκε να ρισκάρει με τα λάστιχα -τακτική που καθόλου δεν ταιριάζει στον Ιταλό βετεράνο- και να χρησιμοποιήσει το τελευταίο σετ ελαστικών qualifier, για να μπορέσει να περάσει στην τρίτη και τελευταία περίοδο, την Superpole 3.

Ο Checa έχασε το τραίνο της πρόκρισης γιατί έκανε -πάλι- λάθος επιλογή ελαστικών. Χρησιμοποίησε τα υπέρ-μαλακά qualifier, αντί των πιο σκληρών.

Έτσι στην τρίτη δοκιμαστική περίοδο ο συνήθης φετινός ύποπτος, Tom Sykes, κεραυνοβόλησε τους άλλους 7 αναβάτες με το εκπληκτικό 1’27.716. Είναι ο απολύτως καλύτερος χρόνος που έχει κάνει ποτέ Superbike στο Donington. Και ο Sykes συνεχίζει την σαρωτική του φετινή παρουσία με την 4η pole position σε πέντε αγώνες.

Δίπλα του θα παρκάρουν οι δύο ΒΜW των Ηaslam και Marco Melandri, που όλο και πλησιάζουν τις πρώτες θέσεις και την πρώτη τους νίκη.

Αποτελέσματα.
Θέση Αναβάτης Ομάδα Μοτοσυκλέτα Χρ. Δοκ. 1 Superpole Γύροι Διαφ. από
πρώτο Διαφ. από προηγούμενο Καλύτερος Χρόνος Μέση ωριαία ταχύτητα

1 T. SYKES Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R 1’29.719 1’28.877 36 1’27.716 1’27.716 – 165,110
2 L. HASLAM BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR 1’29.604 1’29.011 39 1’27.864 0.148 1’27.864 164,832
3 M. MELANDRI BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR 1’30.245 1’29.028 40 1’28.177 0.461 1’28.177 164,247
4 M. BIAGGI Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 1’29.973 1’29.313 42 1’28.340 0.624 1’28.340 163,944
5 S. GUINTOLI Team Effenbert Liberty Racing Ducati 1098R 1’30.225 1’29.411 45 1’28.420 0.704 1’28.420 163,796
6 J. REA Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR 1’29.394 1’29.305 38 1’28.546 0.830 1’28.546 163,562
7 L. CAMIER FIXI Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000 1’29.614 1’29.101 34 1’28.551 0.835 1’28.551 163,553
8 J. SMRZ Liberty Racing Team Effenbert Ducati 1098R 1’29.336 1’28.740 38 1’28.785 1.069 1’28.785 163,122
Superpole 2
9 C. CHECA Althea Racing Ducati 1098R 1’29.507 1’28.935 35 1’28.497 1’28.497 163,653
10 A. BADOVINI BMW Motorrad Italia GoldBet BMW S1000 RR 1’29.986 1’29.557 31 1’28.614 0.117 1’28.614 163,437
11 M. FABRIZIO BMW Motorrad Italia GoldBet BMW S1000 RR 1’29.918 1’29.280 35 1’28.683 0.186 1’28.683 163,310
12 E. LAVERTY Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 1’30.577 1’29.696 37 1’29.032 0.535 1’29.032 162,670
Superpole 1
13 D. GIUGLIANO Althea Racing Ducati 1098R 1’29.977 1’29.354 38 1’29.236 1’29.236 – 162,298
14 N. CANEPA Red Devils Roma Ducati 1098R 1’31.199 1’29.746 36 1’29.319 0.083 1’29.319 162,147
15 M. BERGER Team Effenbert Liberty Racing Ducati 1098R 1’30.539 1’29.950 34 1’29.371 0.135 1’29.371 162,053
16 C. DAVIES ParkinGO MTC Racing Aprilia RSV4 Factory 1’30.392 1’29.310 32 1’29.493 0.257 1’29.493 161,832