H Στουτγκάρδη της Γερμανίας είναι μια πόλη που αγαπά την αυτοκίνηση. Εκεί έχει εξάλλου το στρατηγείο της η Daimler, που κατέχει πια τη Mercedez-Benz, και εκεί μπήκε στην παραγωγή το πρώτο αυτοκίνητο του κόσμου, που παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση του 1889. Αν και εφευρέθηκε κάπου αλλού, δύο ωρίτσες με το αυτοκίνητο μακριά από τη Στουτγκάρδη. Δυο ωρίτσες που έπαιξαν τον δικό τους ρόλο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Βλέπετε η αγάπη της Γερμανίας για τα αυτοκίνητα ξεκίνησε με ένα road trip από το γειτονικό Μάνχαϊμ στην πόλη Πφόρτσχαϊμ, καμιά εξηνταριά χιλιόμετρα μακριά από τη Στουτγκάρδη. Το 1885 κάποιος Καρλ Μπεντζ είχε στα χέρια του το πρώτο Motorwagen, ένα τρίτροχο αμάξι που κινούνταν με τη βοήθεια μιας ατμομηχανής δικής του κατασκευής. Και σε μια από τις πρώτες μάλιστα πετυχημένες απόπειρές του να το βάλει μπροστά, το Motorwagen καρφώθηκε στον τοίχο του εργαστηρίου του!
Μέχρι το 1888, ο απόλυτος πρωτεργάτης της αυτοκίνησης είχε στα χέρια του ένα πρωτότυπο που δούλευε μια χαρά. Το είχε δοκιμάσει ο ίδιος τόσες και τόσες φορές μέχρι… το τέλος του δρόμου. Το πατενταρισμένο τρίκυκλο δεν είχε ταχύτητες και δεν μπορούσε να ανέβει ανηφόρες, δούλευε πάντως. Μια ωραία πρωία λοιπόν, η κυρία Μπεντζ, η Μπέρθα, αποφάσισε να πάρει τη δημιουργία του συζύγου της για το πρώτο πραγματικό της τεστ, ένα road trip που θα κρατούσε λίγο περισσότερο από αυτές τις μερικές εκατοντάδες μέτρα που βόλταρε ο Καρλ. Είχε κουραστεί από τις σεμνές και ταπεινές απόπειρες του άντρα της και είπε να το προωθήσει με το θράσος που είχε ως άνθρωπος.