Εδώ ισχύει το γνωστό της ελληνικής λαϊκής θυμοσοφίας «έμαθα να μαστορεύω…». Η ρουμάνικη Dacia αναγεννημένη από τις στάχτες της από τη Renault, επελαύνει ακάθεκτη στη γαλλική αγορά αυτοκινήτων.
Το λανσάρισμα της νέας εποχής Dacia στη γαλλική αγορά το 2005 αποτέλεσε την αφετηρία για μία πορεία γεμάτη επιτυχίες και συνεχή αύξηση των πωλήσεων. Η εστίαση στις ανάγκες των πελατών, τα νέα προϊόντα και η αξιοπιστία του Groupe Renault (στο οποίο ανήκει η Dacia) χάρισαν στη ρουμάνικη φίρμα την εκτίμηση του κοινού της Γαλλίας, αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης.
Έτσι, σε λιγότερο από 13 χρόνια η Dacia έφτασε το ορόσημο των 1.000.000 πωλήσεων στη Γαλλική αγορά, ενώ η παρουσίαση του νέου Duster εξασφαλίζει ότι και το 2018 θα αποτελέσει ακόμα μία χρονιά ρεκόρ για τη μάρκα.
Νίκος Τσάδαρης