Η Audi έκλεισε το 2017 στην ελληνική αγορά με αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς αλλά και με δύο σημαντικές επιτυχίες, καθώς βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων λιανικής, ανάμεσα στα premium brands, για το 2017, με 1.259 ταξινομήσεις.
Παράλληλα, με συνολικό ποσοστό αύξησης πωλήσεων 17,8% την περασμένη χρονιά, ήταν η premium μάρκα με τη μεγαλύτερη άνοδο ανάμεσα στις πρώτες 25 μάρκες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (Σ.Ε.Α.Α.), οι 1.259 ταξινομήσεις λιανικής (αύξηση 19%) που σημείωσε η μάρκα το 2017, την έφεραν στην πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό. Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία πολύ σημαντική επίδοση, καθώς οι πωλήσεις λιανικής αποδίδουν με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο την προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Ο δείκτης της λιανικής αντικατοπτρίζει την πραγματική δυναμική της κάθε μάρκας στην αγορά, καθώς δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του τις πωλήσεις εταιρικών στόλων και εταιρειών ενοικίασης.
Το 2017 ήταν όμως εξίσου επιτυχημένο για την Audi και σε γενικότερο επίπεδο πωλήσεων. Σε μία αγορά αυτοκινήτου που σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ έκλεισε στις 88.115 μονάδες, αυξημένη κατά 11,7% σε σχέση με το 2016, οι συνολικά 3.085 (1.259 πωλήσεις λιανικής έναντι 1.826 εταιρικών πωλήσεων)ταξινομήσεις της Audi, χάρισαν στη γερμανική μάρκα μερίδιο αγοράς 3,5%, με το ποσοστό αύξησης σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά να είναι 17,8% και να ξεπερνάει σημαντικά το μέσο όρο ανόδου της αγοράς. Η αυξητική επίδοση της Audi αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, καθώς συνολικά το premium κομμάτι της αγοράς κινήθηκε πτωτικά το 2017, σημειώνοντας μείωση κατά 5,1%.
Νίκος Τσάδαρης