Η έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης συγκεντρώνει παραδοσιακά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
Κάθε κατασκευαστής δίνει τον καλύτερό του εαυτό να μαγνητίσει τα βλέμματα, φέρνοντάς μας ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει…
Και στη φετινή έκθεση τα «σπάσανε» όλοι! Το κοινό βέβαια θαμπώθηκε κυρίως από τη Lamborghini Aventador J, τη Ferrari F12 Berlinetta, το αμφιλεγόμενο SUV της Bentley και το νέο κόσμημα της Infiniti, το Emerge-E.
Η λίστα όμως δεν τελειώνει εδώ…
Aventador J
Μοναδική στο είδος της, η ανοιχτή Aventador πουλήθηκε -όπως ήταν φυσικό- αμέσως! Η τιμή της άγγιξε τα 2,4 εκατ. ευρώ…
Ferrari F12 Berlinetta
Η νέα «ναυαρχίδα» του Maranello έκανε την πρώτη της υπόκλιση στη Γενεύη και στοίχειωσε αμετάκλητα το show…
Bentley EXP 9 F
Η Bentley δεν κάνει συνήθως λάθη. Κι ενώ το βρετανικό SUV ήταν από τα πιο καυτά θέματα συζήτησης, δεν ήταν ωστόσο με τον τρόπο που θα εύχονταν τα αφεντικά του VW Group! Τι στο καλό είχαν στο μυαλό τους ακόμα δεν έχει γίνει αντιληπτό.
Infiniti Emerge-E
Το «εναλλακτικό» supercar είναι εφοδιασμένο με έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων και 50 αλόγων. Τι το κάνει τότε supercar;
Τα δυο συμπληρωματικά ηλεκτρικά μοτέρ του, που ανεβάζουν την ιπποδύναμη σε φυσιολογικά για… πύραυλο επίπεδα, 400 ίπποι είναι αυτοί, καθώς και το 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα! Όσο για την εκπομπή καυσαερίων, μιλάμε για μηδενικούς ρύπους!
Touring Superleggera Alfa Romeo Disco Volante
Πρόκειται για τη σούπερ συλλεκτική έκδοση-φόρο τιμής στο θρυλικό C52 Disco Volante της δεκαετίας του ’50. Μιλάμε για κινητήρα V8 4,7 λίτρων και 450 αλόγων, για να τελειώνουμε με τις συγκρίσεις του παρελθόντος!
Aston Martin Vantage
Η τελευταία σειρά Vantage της Aston Martin χτυπά τη Γενεύη με τη «βιτρίνα» της σειράς, τη μουράτη V12 Zagato…
Le Mansory GT II
Η κραυγαλέα Bentley Continental GTC γίνεται ακόμα πιο κραυγαλέα, βλέπε Mansory! Πιο δυνατή, πιο γρήγορη, πιο ακριβή…
Pagani Huayra Carbon Edition
Εκεί που το σπέσιαλ γίνεται ακόμα πιο σπέσιαλ: το Huayra V12 της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ντύνεται με την τελευταία λέξη των ανθρακονημάτων!
Marussia B2
Πρόκειται για την απόδειξη ότι και οι Ρώσοι να φτιάξουν supercar! Φτάνει να θέλουν…
Lotus Exige S Roadster
Εκεί που περιμέναμε μια ανοιχτή Evora, μας βγήκε σφήνα η ίδια θυμωμένη Exige S, χωρίς την οροφή βέβαια. Και πρόκειται όντως για το γρηγορότερο roadster στην ιστορία της Lotus.
Rolls-Royce Phantom Series II
Στη Γενεύη κατέφθασε βέβαια και ο βασιλιάς! Πιο «πράσινος» από ποτέ, με LED φινιρίσματα στα φώτα και ριζικό facelift στο εσωτερικό του…
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse
Το γρηγορότερο roadster που είδαν ποτέ τα μάτια του Geneva Motor Show. Στην πραγματικότητα, το γρηγορότερο roadster που είδαν ποτέ τα μάτια μας γενικότερα! Μιλάμε για 1.200 αλόγα, 7,9 λίτρα και 16 κυλίνδρους! Όσο για το 0-100, τα 2,6 «ανοιχτά» δευτερόλεπτα είναι πολλά;
Koenigsegg Agera R
Το χιτάκι της σουηδικής εταιρείας αναβαθμίστηκε ειδικά για το Σαλόνι της Γενεύης. Η ιπποδύναμη πήρε το bonus της κι έφτασε έτσι στα 960 άλογα, κάνοντάς το ακόμα πιο δύσκολο να το κρατήσεις στον δρόμο. Αν ήταν ποτέ αυτό δυνατό…
Brabus Bullit 800
Μιλάμε για το απόλυτο κακό! Βασισμένο στην εξαιρετική C63 AMG Coupe, το «remix» της Brabus περιλαμβάνει έναν V12 Biturbo κινητήρα 800 αλόγων! Και φυσικά τα 0-100 κάτω από 4 δευτερόλεπτα, ούτε συζήτηση.
Honda NSX Concept
Μετά την παρουσίασή του στο Detroit, ήταν η σειρά της Γενεύης να το χαρεί! Η Honda εξακολουθεί ωστόσο να είναι μυστικοπαθής, μην αποκαλύπτοντας τίποτα περισσότερο για τις επιδόσεις του ηλεκτροκίνητου αυτού κομψοτεχνήματος.
Περισσότερα θέματα για τον άντρα στο www.delamagen.gr