Σύμφωνα με τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων του 2011 στην Ελλάδα, από τα δέκα πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις, τα εφτά ανήκουν στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, γνωστά και αυτοκίνητα πόλης.
Επιπλέον, και τα δέκα αυτά μοντέλα είναι τρίθυρα ή πεντάθυρα χωρίς μεγάλο όγκο. Αυτό είναι κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν επηρεαστεί όχι μόνο ως προς την απόφαση αγοράς νέου αυτοκινήτου αλλά και ως προς το είδος αυτού.
Και αυτό γιατί αρκετά από τα μικρά μοντέλα έχουν περιορισμένα ή καθόλου τέλη κυκλοφορίας, μικρό τεκμήριο, ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου ενώ κινούνται πολύ πιο άνετα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο των πόλεων, για να μην αναφέρουμε την ευκολία στο πάρκινγκ.
Όσο για τα υβριδικά αυτοκίνητα, παρά την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που έχουν αλλά και τις ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις που τα καλύπτει, δεν καταφέρνουν να σκαρφαλώσουν αρκετά ψηλά στους πίνακες πωλήσεων τόσο εξαιτίας της ακριβής τιμής πώλησης όσο και της περιορισμένης προς το παρόν γκάμας τους.
Ωστόσο θα πρέπει να τονιστεί ότι η αγορά αυτοκινήτου έχει κλονιστεί ιδιαίτερα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης με αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις για το 2011 να μην ξεπεράσουν τις 100.000 φτάνοντας τελικά τις 97.682 μονάδες, κλείνοντας τη χρόνια με μείωση στις πωλήσεις κατά 31% σε σχέση με το 2010.