Το πολυτελές κουπέ της Bentley, περνά από την εποχή του εξάλιτρου W12 σε αυτή του 4λιτρου οκτακύλινδρου V8 με στόχο ένα πιο οικονομικό και οικολογικό προφίλ. Προσφέρει έτσι ίσως και ένα «άλλοθι», σε όσους επιλέγουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Ωστόσο, πέρα από την όποια οπτική γωνία που επιλέγει κάποιος να προσεγγίσει το εγχείρημα, δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει πως επί της ουσίας, κάτω από το καπό της GT έχει γίνει μπόλικη και καλή δουλειά. Η μείωση των κυλίνδρων σε οκτώ και το «κούρεμα» των κυβικών κατά 2.000 είναι αυτά που φαίνονται με την πρώτη ματιά.
Η οικονομία της τάξης του 40% που διατείνεται η Bentley ότι πέτυχε σε σχέση με τον W12 δεν έρχεται όμως μόνο από αυτά τα δύο. Στοιχεία όπως το νέο management του κινητήρα, το οκτάρι, αυτόματο κιβώτιο, το μικρότερο βάρος, τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και βέβαια το σύστημα που απενεργοποιεί τους 4 από τους 8 κυλίνδρους όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα στην πόλη ή με σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, παντρεύονται όλα μαζί και βγάζουν το -40% της εξίσωσης και το εξαιρετικό για την κατηγορία 246 γραμ CO2/χλμ.
Στο αυτοκινητοδρόμιο Navarra κάπου στη βόρεια Ισπανία, η πρώτη επαφή με την GT και στη συνέχεια στους γύρω από την περιοχή (φημισμένη για τις οινοπαραγωγικές της μονάδες) δρόμους και ναι, η V8 είναι ένα πραγματικό GT.
Οδηγώντας την GT V8 δεν μπορείς να παραβλέψεις τους 500 ίππους, τα 660 Nm ροπής, το εξαιρετικό και ταχύτατο οκτάρι κιβώτιο, το κοφτερό τιμόνι, το σύστημα τετρακίνησης (40 εμπρός: 60 πίσω), τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση και βέβαια το στιβαρό πλαίσιο που όλα μαζί εξασφαλίζουν συνθήκες να «πατήσεις» πάνω στο σύνολο, να εμπιστευτείς και εν τέλει να κινηθείς σε ρυθμούς έντονους.
Η ολοκαίνουργια βασική έκδοση Continental GT V8 κοστίζει στη Γερμανία, 136.000 ευρώ χωρίς κανένα από τα χιλιάδες «έξτρα».
Πηγή: 4troxoi.gr