«Το μέλλον ανήκει σε όλους» είναι το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας, που εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους.

Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα όπως η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Ampera-e με αυτονομία 520 χλμ.

OpelInsignia2

Η cross-media καμπάνια για το νέο Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα της μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jürgen Klopp είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται πλέον στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας. Το «μηχανικό» γίνεται «ψηφιακό», το «καύσιμο» αντικαθίσταται από τον «ηλεκτρισμό», και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες. «Το νέο δόγμα “Το μέλλον ανήκει σε όλους” πηγάζει από την ψυχή της Opel. Είναι δέσμευση, “θέση” και υποχρέωση – κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή προϊοντική υπόσχεση,» δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Müller.

OpelInsignia3

Πέντε λέξεις, ένα μήνυμα

Το νέο δόγμα υπογραμμίζει τις δύο πλευρές της «τοποθέτησης» (positioning) της μάρκας: «Το μέλλον…» δείχνει ότι οι προηγμένες λύσεις μετακίνησης είναι εφικτές μόνο με συνεχείς καινοτομίες, κάτι για το οποίο η Opel αγωνίζεται καθημερινά. Το «… ανήκει σε όλους» τονίζει ότι αυτές οι λύσεις και οι μελλοντικές τεχνολογίες δεν είναι αποκλειστικές μόνο για ολίγους και εκλεκτούς αλλά προορίζονται για όλους. Η Opel ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών και premium τεχνολογιών. Η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα και η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι ορόσημα στους τομείς περιβαλλοντικής προστασίας και ατομικής ασφάλειας.

Πρόσφατα παραδείγματα είναι οι πρωτοποριακοί προβολείς IntelliLux LED matrix στις κατηγορίες μεσαίων και συμπαγών μοντέλων, το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar και το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Opel Ampera-e. Οι τεχνολογίες αυτές κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη, δηλαδή καλύτερη για τον άνθρωπο.

OpelInsignia1

Το νέο σλόγκαν δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Scholz & Friends. Η εταιρεία είχε αναλάβει την καμπάνια «Umparken im Kopf» το 2014, μία από τις πιο επιτυχημένες αυτοκινητιστικές καμπάνιες στη Γερμανία που συνετέλεσε στην ανάκαμψη της Opel.

Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής υποδηλώνει και το νέο Opel Blitz. Η έμφαση δίνεται στην ουσία. Γι’ αυτό και οι οδηγίες για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της Opel ήταν η σαφήνεια και η απλότητα. Επομένως, όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιούν από σήμερα ένα λογότυπο Opel με «καθαρή» 2D εμφάνιση. Προφανώς, τα βασικά συστατικά στοιχεία του λογοτύπου της Opel παραμένουν με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας.

 Νίκος Τσάδαρης