Η νέα αποκλειστική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Fiat 500-60th ξεκίνησε την περιοδεία της σε αγαπημένες πλατείες στην Ευρώπη. Η συγκεκριμένη περιοδεία αποτελεί μέρος των εορταστικών εκδηλώσεων για τη 60ή επέτειο του εμβληματικού μοντέλου, που παραμένει για πάντα νέο.
Το «500 Forever Young Tour» ξεκίνησε από την Ιταλία τον προηγούμενο μήνα και συνεχίστηκε στο Παρίσι και στις Κάννες.
Οι Παριζιάνοι υποδέχτηκαν το ιταλικό μοντέλο στα τέλη Απριλίου στο MotorVillage Rond-Point des Champs Elysées, το εμβληματικό showroom της FCA στην καρδιά του Παρισιού, γνωστή τοποθεσία για εκθέσεις και πολιτιστικές εκδηλώσεις με ιταλικό αέρα. Το αστέρι της εκδήλωσης ήταν αναμφισβήτητα η ειδική έκδοση Fiat 500-60th που εμφανίζεται σε διχρωμία Dolce Vita (λευκό τριπλής στρώσης και παστέλ ιβουάρ). Οι επισκέπτες την υποδέχτηκαν με τιμές κινηματογραφικού σταρ, ενώ παράλληλα φωτογραφήθηκαν μαζί του όπως και με τα υπόλοιπα ιστορικά μοντέλα 500 που ήταν παρόντα στην εκδήλωση.
Μετά την εμφάνισή του στο Παρίσι, το μεγάλο-μικρό αστέρι της Fiat μεταφέρθηκε στις Κάννες, τη γαλλική πρωτεύουσα του κινηματογράφου, και συγκεκριμένα στο «Quai Saint-Pierre». Εκεί στήθηκε ένα ιδιαίτερο σκηνικό εμπνευσμένο από τη δεκαετία του ’60, με ηθοποιούς ντυμένους με κουστούμια εποχής και vintage καταστήματα. Παράλληλα, την εμφάνισή τους έκαναν μερικά από τα πιο φημισμένα ιταλικά προϊόντα που συνόδευαν με τον πλέον κατάλληλο τρόπο δυο εμβληματικά μοντέλα, το παλαιό και το σύγχρονο 500 και ένα scooter Vespa εποχής.
Όπως ένας πραγματικός σταρ, έτσι και το Fiat 500 εξακολουθεί να μαγεύει το κοινό με το διαχρονικό του στυλ. Η επετειακή έκδοση Fiat 500-60th διατίθεται μόνο σε ανοιχτή (cabrio) εκδοχή και φέρει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με τον πρόγονό της σε μια μοντέρνα έκφραση, όπως το vinyl ταμπλό, το επιχρωμιωμένο φινίρισμα του καπό και το μπροστινό vintage λογότυπο. Σύντομα το μοντέλο θα πρωταγωνιστήσει ξανά σε άλλη εκδήλωση σε μια ακόμα μαγευτική Ευρωπαϊκή χώρα. Και κάπως έτσι συνεχίζεται η ιστορία του 500, ενός αυτοκινήτου με επιρροές στη μόδα, στην κοινωνία και στο lifestyle από το 1957. Ενός αυτοκινήτου που έγινε παγκόσμιο έμβλημα, έχοντας επιτύχει συνολικά περίπου 6 εκατομμύρια πωλήσεις.
Νίκος Τσάδαρης