Τα νέα είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικά για τον χώρο του αυτοκινήτου, καθώς οι καινοτόμες εξελίξεις έρχονται ολοταχώς.

Η ναυαρχίδα λοιπόν της Cadillac, το 2017 CTS, θα μιλά στα άλλα αυτοκίνητα. Στα άλλα σεντάν της Cadillac και μάλιστα στο ίδιο μοντέλο δηλαδή, αυτό παραμένει ωστόσο μια καλή αρχή!

Οι μηχανικοί της αποκαλούν την τεχνολογία «επικοινωνία οχήματος με όχημα» (V2V) και τόσο η General Motors όσο και η αρμόδια Αρχή των ΗΠΑ τη χαρακτηρίζουν ως το μέλλον της οδηγικής ασφάλειας.

Με τα σημερινά δεδομένα, το σύστημα V2V επιτρέπει σε μια Cadillac να προειδοποιεί μια άλλη Cadillac για έκτακτα γεγονότα και αναπάντεχες καταστάσεις. Όταν φρενάρει απότομα, για παράδειγμα, ενημερώνει τους άλλους οδηγούς για το απότομο σταμάτημα ώστε να μη βρεθούν προ εκπλήξεως.

cackkfefoodkkjfjdjgjg1

Η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ πιστεύει πως το σύστημα V2V θα μπορούσε να «φέρει την επανάσταση στην ασφάλεια της μηχανοκίνησης» και να σώσει μερικές χιλιάδες αδικοχαμένες ζωές τον χρόνο.

Το σύστημα κοστίζει για την ώρα 300 δολάρια και πολλοί είναι αυτοί που με τα σημερινά δεδομένα δεν βλέπουν τον λόγο να το περιλάβουν στον εξοπλισμό του πολυτελούς σεντάν. Την ίδια ώρα, τα αυτοκινούμενα οχήματα δεν έχουν ανάγκη από τέτοια συστήματα, καθώς αυτά βασίζονται σε ακόμα επαναστατικότερες τεχνολογίες.

cackkfefoodkkjfjdjgjg2

Η General Motors πάντως, μητρική της Cadillac, πιστεύει στο V2V, όπως κάνει και το αμερικανικό Δημόσιο, το οποίο πρότεινε τον Δεκέμβριο του 2016 αντίστοιχα συστήματα επικοινωνίας να περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων μέχρι το 2020.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε μέρος αυτής της τεχνολογίας, που καινοτομούμε σε αυτή την τεχνολογία», δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός της Cadillac, Matthew Kirsch. Καινοτομία βέβαια εδώ σημαίνει αναγκαστικά και μοναξιά, καθώς η Cadillac είναι η μόνη φίρμα του κόσμου που έχει το 2017 ένα σύστημα -μικρής εμβέλειας- επικοινωνίας των αυτοκινήτων της.

cackkfefoodkkjfjdjgjg3

Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ χαιρέτισε πάντως την πρωτοβουλία, καθώς εδώ και 18 χρόνια έχει δαπανήσει περισσότερα από 700 εκατ. δολάρια για να πείσει τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να εντάξουν στα αμάξια τους συστήματα επικοινωνίας μεταξύ των μοντέλων τους.

Και πάλι το μέλλον θα δείξει πού θα πάει το πράγμα…