Η δυναμική οδήγηση και η αξιοπιστία είναι δύο από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου BMW. Όμως για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες ώστε ο πελάτης να μπορεί να βιώνει την «οδηγική απόλαυση» ανά πάσα στιγμή, η εταιρία επενδύει σημαντικά σε χρόνο και σε τεχνογνωσία, τόσο στη διαδικασία παραγωγής όσο και στις δοκιμές των οχημάτων της.
Πολύ πριν την κυκλοφορία ενός νέου μοντέλου στην αγορά, αυτό θα πρέπει να ανταπεξέλθει στις πλέον επίπονες δοκιμασίες αντοχής. Ανάμεσά τους, δοκιμές σε ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως σε ερήμους κάτω από καυτό ήλιο ή σε χειμερινό περιβάλλον με πολικές θερμοκρασίες.
Επιπλέον, οι εκτεταμένες επιφάνειες πάγου σε παγωμένες λίμνες και πολυάριθμοι έρημοι δρόμοι με παχύ στρώμα χιονιού εξασφαλίζουν εξαιρετικές συνθήκες για την ιδανική ρύθμιση των επιλογών που παρέχει η λειτουργία Driving Experience Control, με γνώμονα πάντα τη μέγιστη οδηγική απόλαυση και τη βέλτιστη ασφάλεια στην οδήγηση.
Κατά συνέπεια, οι μηχανικοί είναι σε θέση να αισθανθούν τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με μεγαλύτερη ακρίβεια και να συγχρονίσουν τον έλεγχο των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού όπως Dynamic Stability Control (DSC) ή Dynamic Traction Control (DTC) και να συντονίσουν τη λειτουργία τους με το σύνολο του αυτοκινήτου. Πρόκειται για μία επίπονη διαδικασία εξέλιξης η οποία εν συνεχεία παρέχει στον πελάτη ένα άριστα ρυθμισμένο πλαίσιο.
Στα πλαίσια των τελικών χειμερινών δοκιμών, η ομάδα δοκιμαστών της BMW ολοκλήρωσε ένα επίπονο πρόγραμμα στη Βόρεια Σουηδία. Στα περίχωρα της μικρής πόλης Arjeplog, μοντέλα προ-παραγωγής της νέας X3 έπρεπε να αποδείξουν ότι μπορούν να αντέξουν στο κρύο, στο χιόνι και στον πάγο. Το Arjeplog, το οποίο βρίσκεται στην ιστορική επαρχία της Λαπωνίας, μόλις 56 χιλιόμετρα νότια του Αρκτικού Κύκλου, προσφέρει τις ιδανικές συνθήκες για κάτι τέτοιο.
Άφθονο χιόνι και θερμοκρασίες κάτω από -20 βαθμούς Κελσίου παγώνουν τις λίμνες της περιοχής. Οι αχανείς αυτές εκτάσεις χρησιμοποιούνται ως πεδία λεπτομερών δοκιμών του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης και των χαρακτηριστικών οδήγησης ενώ επιτρέπουν και τη σύγκριση διαφορετικών τεχνικών λύσεων μεταξύ τους.
Στην όλη διαδικασία, η έξυπνη τεχνολογία τετρακίνησης xDrive μπορεί να επιδείξει όλα της τα πλεονεκτήματα, όχι μόνον εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση σε παγωμένες επιφάνειες, αλλά – χάρη στη συνεχώς μεταβαλλόμενη κατανομή της ροπής – βελτιστοποιώντας την ευελιξία και τη βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια.
Νίκος Τσάδαρης