Στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2016» (22-30 Οκτωβρίου, κτίριο Ξιφασκίας-πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο), η Renault θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό τα νέα Clio και Megane. Παράλληλα το «παρών» στην έκθεση θα δώσει στο σύνολο της τόσο η γκάμα της Renault, όσο και της Dacia.

Νέο Clio

Με περισσότερες από 13 εκ. πωλήσεις στα 26 χρόνια ζωής της σειράς, το Clio δεν αποτελεί απλά ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου, αλλά παράλληλα ένα ορόσημο για την κατηγορία των supermini. Στην έκθεση, η Renault παρουσιάζει το ανανεωμένο Clio 4ης γενιάς, ένα μοντέλο με δυναμικό σχεδιασμό, πρακτικότητα, οικονομία, αλλά και οδική συμπεριφορά.

Οι δυναμικές γραμμές του Clio 4ης γενιάς στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, πέρα από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα συνδυάζονται με νέα φωτιστικά σώματα (διαθέσιμο και με φώτα τεχνολογίας full-LED) που εκφράζουν απόλυτα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault.

Στο εσωτερικό, η ευρύχωρη καμπίνα έχει εφοδιαστεί με ακόμα πιο ποιοτικά υλικά που συμπληρώνουν τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει το μοντέλο. Τεχνολογικά χαρακτηριστικά μοντέλων μεγαλύτερων κατηγοριών έχουν εφαρμοστεί στο νέο Clio, όπως το πρωτοποριακό Renault R-Link που προσφέρει μια νέα εμπειρία τόσο όσον αφορά την ηχητική απόλαυση, όσο και στον έλεγχο των συστημάτων ασφάλειας. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας, ενώ ειδικά η έκδοση Sport Tourer με 443 λίτρα για τις αποσκευές θέτει ψηλά τον πήχη, ακόμα συγκρινόμενη και με μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Το νέο Clio ξεχωρίζει και για τα πλέον εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως την κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα Easy Park Assist, αλλά και τα συστήματα multimedia που κάνουν την οδήγηση πραγματική απόλαυση.

Ενισχυμένη παρουσιάζεται και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων του νέου Clio, με τη Renault να εφοδιάζει το μοντέλο με σύνολα που επωφελούνται από τη μακρά και επιτυχημένη πορεία της γαλλικής εταιρείας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.

Αιχμή του δόρατος παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες πετρελαίου της αγοράς, ο 1.5 dCi, ο οποίος εκτός από την απόδοση και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ξεχωρίζει και για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ρύπων που του εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, το Clio θα εφοδιάζεται και με την πιο δυνατή έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα με απόδοση 110 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων δημιουργώντας ένα ιδανικό σύνολο για όσους έχουν σπορ ανησυχίες, αλλά παράλληλα ζητούν και χαμηλή κατανάλωση.

Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης, η νέα γενιά Clio ξεχωρίζει χάρη και στην τοποθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου Energy TCe 120, ο οποίος από μόλις 1.2 λίτρα αποδίδει 120 ίππους αναδεικνύοντας ιδανικά τα χαρακτηριστικά του πλαισίου και της ιδανικά ρυθμισμένης ανάρτησης.

Στην έκθεση το κοινό θα δει στο σύνολο της την γκάμα του Clio, με το hatchback, το Sport Tourer, το επαγγελματικό Pro+, αλλά και το κορυφαίο R.S.

renmeg2

Νέο Megane

Το νέο Megane, ξεχωρίζει με το στιβαρό του σχεδιασμό που συνδυάζεται με ένα μοναδικό πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία κανείς συναντά συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας. Με κορυφαία οδική συμπεριφορά, το νέο Mégane εφοδιάζεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πελατών.

Με μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, αλλά χαμηλότερο ύψος, παράλληλα με την αυξημένη ευρυχωρία, προσφέρει ένα δυναμικό προφίλ, τόσο σε σχεδιαστικό, όσο και οδηγικό επίπεδο.

Το πλαίσιο και η ανάρτηση εξασφαλίζουν ότι ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ παράλληλα η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά του συνδυάζεται αρμονικά με μία εκτεταμένη γκάμα κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ευρύ πεδίο αναγκών. Το σύνολο συμπληρώνουν τα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρει η ανάρτηση και η ηχομόνωση της καμπίνας.

Το νέο Megane προσφέρει μια νέα εμπειρία οδήγησης χάρη στο σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένης οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση οδηγικών βοηθημάτων (συμπεριλαμβάνουν εκτός των άλλων και έγχρωμο Head Up Display) συμβάλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.

Ειδικότερα στην έκδοση GT, το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία και συνδυάζεται με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση, ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις.

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Renault οι καταναλωτές έχουν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης και Diesel. Στη βάση βρίσκεται ο εξελιγμένος βενζινοκινητήρας 1.2 TCe σε δύο εκδόσεις με 100 και 130 ίππους, ενώ το κορυφαίο GT τροφοδοτείται από τον χωρητικότητας 1.6 λίτρων κινητήρα TCe των 205 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 σχέσεων. Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου που περιλαμβάνει τον κινητήρα 1.5 dCi με 90 και 110 ίππους και τον κινητήρα 1.6 dCi με τους 130 ίππους.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τόσο την έκδοση hatchback όσο και το Megane GT.

Νίκος Τσάδαρης