Στο φετινό Σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα διαρκέσει από την 1η μέχρι τις 16 Οκτωβρίου, η Citroen θα ταξιδέψει τους επισκέπτες της έκθεσης στη φιλοσοφία της μάρκας «Feel Good, Be Different», βασιζόμενη κυρίως στις παρακάτω πρεμιέρες:
Παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Citroen C3
Το πολυαναμενόμενο best seller της κατηγορίας του, αντικατοπτρίζει πλήρως το σύγχρονο όραμα της Citroen, την άνεση που προσφέρουν τα οχήματά της, παρέχοντας αυτοκίνητα με μοναδική σχεδίαση και ισχυρή προσωπικότητα. Το νέο C3 με σύγχρονη σχεδίαση αναμένεται να τραβήξει όλα τα βλέμματα, καθώς και να κατακτήσει την πρωτιά στις πωλήσεις στην κατηγορία του. Το C3 αποτελεί το νέο κεφάλαιο για τη μάρκα, ενσωματώνοντας τις βασικές αξίες της φίρμας που είναι: αισιοδοξία, ανθρώπινο στοιχείο και έξυπνη τεχνολογία.
Το C3 φέρει προηγμένες τεχνολογίες, με την παγκόσμια πρεμιέρα της Citroen ConnectedCam, ένα πλήρως ολοκληρωμένο και συνδεδεμένο σύστημα κάμερας HD, το οποίο καταγράφει τις οδηγικές σας εμπειρίες με τη δυνατότητα κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα ή για μετέπειτα προβολή. Τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν: 3D Σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση ομιλίας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και σύστημα ανίχνευσής νεκρής γωνίας. Η αποτελεσματικότητα του νέου C3 εκτείνεται επίσης σε μια πλήρη σειρά υψηλής απόδοσης κινητήρων Euro 6 (PureTech βενζίνη 82 και 110ίππων Turbo -βραβευμένοι κινητήρες της χρονιάς και για το 2016, δεύτερη συνεχόμενη χρονιά- BlueHDi diesel 75 και 100ίππων) και το EAT6 τελευταίας γενιάς αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στο Παρίσι, η Citroen θα προσφέρει μια εμπειρία αυτοκίνησης, καθώς μετά από την εμπορική επιτυχία του C4 Cactus αποδεικνύει την ικανότητά της να προσφέρει αυτοκίνητα με μοναδική σχεδίαση, των οποίων η άνεση και η τεχνολογία δημιουργεί ευημερία. Η Citroen στην παγκόσμια παρουσίαση του νέου C3, παρουσιάζει τη φιλοσοφία της, παράλληλα με τα νέα μοντέλα E-Mehari, SpaceTourer, και το νέο C4 Picasso, που έχει ξεκινήσει ήδη τις πωλήσεις στην Ελλάδα. Τα μοντέλα αυτά δίνουν εξέχουσα προτεραιότητα στην άνεση, σήμα κατατεθέν της μάρκας, όπως αποδεικνύεται από το πρόγραμμα της Citroen Advanced Comfort (Προηγμένη Άνεση Citroen).
Παγκόσμια πρεμιέρα για το Citroen Cxperience Concept
Δύο νέα πρωτότυπα αυτοκίνητα θα βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της Citroen. Το πρώτο, Citroen Cxperience Concept αποδεικνύει την ικανότητα της μάρκας για τη διαφορετικότητα, ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία στη μεγάλη κατηγορία σεντάν. Με ξεχωριστό στυλ αμαξώματος, το πρωτότυπο αυτό ανατρέπει τους υπάρχοντες κανόνες. Εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση, το εσωτερικό του είναι ένα έργο με σύγχρονες γραμμές. Με υλικά κορυφαίας ποιότητας, είναι διακοσμημένο σε κίτρινη απόχρωση, συνώνυμο της αισιοδοξίας.
Η άνεση είναι πάντα στενά συνδεδεμένη με τη Citroen και η «Άνεση Citroen» έχει γίνει πραγματικά η υπογραφή της μάρκας. Σήμερα, η έννοια αυτή έχει γίνει μέρος μιας ευρύτερης προσέγγισης με μια σειρά κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένων της φωτεινότητας, της ευρυχωρίας, της εργονομίας και της συνδεσιμότητας.
Το Cxperience Concept είναι ένα αυτοκίνητο με μια πρωτοποριακή σύνδεση ανθρώπου – μηχανής, σχεδιασμένο να παρέχει τη σύνδεση του ψηφιακού κόσμου με τον οδηγό και τους επιβάτες. Οι έξυπνες τεχνολογίες συμβάλλουν στην ομαλότερη χρήση του οχήματος και του εξοπλισμού του. Οι τεχνολογίες αυτές υπογραμμίζουν τις προσπάθειες της μάρκας να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στους επιβάτες, οι οποίοι έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε ταξίδι.
Παγκόσμια παρουσίαση του νέου Citroen C3 WRC
Η αρχή μιας νέας περιπέτειας για την Citroen, καθώς το νέο αγωνιστικό όπλο της μάρκας, το C3 WRC, με τα νέα του χρώματα, σηματοδοτεί την επιστροφή του θρύλου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC, αναμένοντας να κατακτήσει πολλούς τίτλους .
Ένα ιδιαίτερο περίπτερο, με πλούσια χρώματα, γεμάτο ενέργεια, θα έχει την ευκαιρία να ζήσει το κοινό που θα επισκεφθεί το περίπτερο της Citroen στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Φωτεινό και ζεστό, θα εγκαινιάσει νέους χώρους όπως το «Le Petit Citroen» και το «La Maison Citroen», ενώ θα έχει τη δυνατότητα για δραστηριότητες, όπως το Citroen Origins και το Connected Cam CitroenTM Photocall.
Μία απαραίτητη στάση για κάθε επισκέπτη, καθώς απεικονίζει την υπόσχεση της μάρκας για να είστε «Feel Good, Be Different», και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, καθώς ο επισκέπτης μπορεί να πάρει μια πρώτη γεύση στις νέες έννοιες για τα σημεία της πώλησης Citroen.
Η έκθεση της Παρισιού θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό την 1η Οκτωβρίου 2016. Οι ημέρες για τον ειδικό Τύπο είναι στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου.
Νίκος Τσάδαρης