Το αεροδυναμικό κιτ που εφάρμοσε η Hamann στην Porsche Panamera διεύρυνε το πλάτος του αμαξώματός της κατά 60 χλστ, εξαιτίας των πιο φουσκωμένων εμπρός και πίσω φτερών. Πίσω επιλέχθηκε μια μεγαλύτερη αεροτομή, ενώ τοποθετήθηκε ένας διαχύτης στον προφυλακτήρα, προκειμένου να φιλοξενηθούν οι ιδιαίτερης αισθητικής απολήξεις της εξάτμισης.
Στον μπροστά άξονα τοποθετήθηκαν τροχοί 9,5J x 22 με ελαστικά 265/30ZR22, ενώ πίσω είναι 11,0J x 22 με λάστιχα 305/25ZR22. Η γερμανική Hamann, πάλι, επενέβη στην αερανάρτηση και μείωσε την εδαφική ανοχή του αυτοκινήτου κατά 30 χλστ.
Στο εσωτερικό, τώρα, η Hamann προσφέρει πλήρη εξατομίκευση με βάση τα γούστα του κάθε πελάτη της, με τις επιλογές να περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το καλύτερο δέρμα και αλκαντάρα για τις επενδύσεις, πεντάλ αλουμινίου και διάκοσμο βαμμένο λάκκα.
Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο, που δεν είναι άλλο από τις επεμβάσεις στο μηχανικό σύνολο. Το μοτέρ της «κανονικής» Porsche Panamera Turbo αποδίδει επιπλέον 80 ίππους και 120 Nm ροπής από τις εργοστασιακές τιμές. Με άλλα λόγια, η έκδοση της Hamann έχει ισχύ 580 ίππων και ροπή 820 Nm.
Πηγή: autotriti.gr