Με κείμενο της σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, η τρομοκρατική οργάνωση «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα» αναλαμβάνει την ευθύνη για τις βομβιστικές επιθέσεις στο υπουργείο Εργασίας τον Φεβρουάριο του 2024 και την Hellenic Train το βράδυ της Παρασκευής 11/04.
«Αφιερώνουμε τις δυο αυτές ενέργειες στον παλαιστινιακό λαό και την ηρωική αντίσταση του. Τιμή για πάντα στον Κυριάκο Ξυμητήρη και σε όσους και όσες έπεσαν μαχόμενοι στον δρόμο για την κοινωνική επανάσταση», αναφέρει μεταξύ άλλων η προκήρυξη.
Πρόκειται για κείμενο ανάληψης ευθύνης με αρκετές πολιτικές αναφορές, με τον συντάκτη ή τους συντάκτες να φαίνονται έμπειροι και να κάνουν λόγο για «αδυσώπητο ταξικό πόλεμο». Η προκήρυξη ξεκινάει με αναφορές στη μεγάλη πανελλαδική απεργία και τα συλλαλητήρια της 28ης Φεβρουαρίου, επισημαίνοντας ότι αποτέλεσαν «μια απάντηση στους ποταμούς αίματος που χύνονται καθημερινά στα εργασιακά κάτεργα. Μια απάντηση για τον ανείπωτο πόνο για τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες μας, για τους αδερφούς και τις αδερφές μας, τις μανάδες και τους πατεράδες μας, τους γιους και τις κόρες, τους φίλους και τις φίλες μας, που χάθηκαν ή σακατεύτηκαν στον αγώνα για το μεροκάματο».
Ο συντάκτης ή οι συντάκτες του κείμενου συνεχίζουν με ένα κεφάλαιο υπό τον τίτλο «Η σφαγή της εργατικής τάξης στους χώρους δουλειάς ως συνειδητή πολιτική του κεφαλαίου και του κρατικού μηχανισμού».
Σε αυτό το τμήμα καταγγέλλεται η Βουλή ως «ένας μηχανισμός ταξικής κυριαρχίας», ενώ «οι υπουργοί και οι υφυπουργοί, οι γενικοί γραμματείς, οι τεχνοκράτες του ΣΕΒ, των τραπεζών και των εφοπλιστών που στελεχώνουν τις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές για τη σύσταση των αντεργατικών νόμων γνωρίζουν πολύ καλά τις συνέπειες των νόμων που ψηφίζουν».
Στο επόμενο κεφάλαιο, υπό τον τίτλο «Το κρατικό καπιταλιστικό έγκλημα στα Τέμπη ως σημείο καμπής της ταξικής πάλης», ο συντάκτης ή οι συντάκτες της προκήρυξης αναφέρουν:
«Όσο κι αν πασχίζει η συστημική προπαγάνδα για το αντίθετο, από τις 28/2/2023 στο κοινωνικό θυμικό ως απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα έχει εντυπωθεί μεταξύ άλλων και το “θάνατος- δολοφονία 57 ανθρώπων στα Τέμπη”». Ακολουθούν αναφορές στις ιδιωτικοποιήσεις με την επισήμανση ότι «οι δημόσιες συγκοινωνίες, όπως όλες οι δημόσιες υποδομές αποτελούν για την ελληνική αστική τάξη ένα βαρίδι, ένα περιττό βάρος που πάντα ήθελε να ξεφορτωθεί πριν βέβαια τις λεηλατήσουν οι μεγαλοεργολάβοι του δημοσίου, οι τράπεζες και οι ημέτεροι των αστικών κομμάτων και κυβερνήσεων». Εν συνεχεία γίνεται εκτεταμένη αναφορά στο πως φτάσαμε στην πώληση του ΟΣΕ, ενώ καταγγέλλονται οι Ιταλοί αγοραστές πως: «Από τη σύμβαση πώλησης το ιταλικό μονοπώλιο προβλεπόταν να προβεί σε παραγωγικές επενδύσεις ύψους 600 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο καμία επένδυση δεν έγινε -άλλωστε δεν υπήρξε και κανένας έλεγχος ως προς αυτό, μην τυχόν και δυσαρεστηθούν οι νέοι επενδυτές- παρά τα δύο πολύ σοβαρά σιδηροδρομικά δυστυχήματα, στις Σέρρες το πρώτο το 2016 με δύο νεκρούς και στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης το δεύτερο με τρεις νεκρούς».
Ο συντάκτης ή οι συντάκτες του κειμένου ανάληψης ευθύνης κάνουν λόγο για συγκάλυψη σε κεφάλαιο υπό τον τίτλο: «Η συγκάλυψη του εγκλήματος στα Τέμπη ως ανάληψη της πολιτικής ευθύνης του από την κυβέρνηση».
Γράφει χαρακτηριστικά η προκήρυξη: «Απέδωσαν κατευθείαν ακόμα και την ώρα που το αίμα δεν είχε στεγνώσει το δυστύχημα στο ανθρώπινο λάθος και στις “χρόνιες παθογένειες του ελληνικού κράτους και δημοσίου”, απαιτώντας στην πραγματικότητα ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για το κεφάλαιο, περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις και νέες επιθέσεις σε ό,τι δημόσια υποδομή έχει απομείνει. Μπάζωσαν αστραπιαία με κυβερνητική εντολή-αδιαφορώντας για τις σωρούς των νεκρών- και κατά παράβαση κάθε πρωτοκόλλου τον τόπο του δυστυχήματος, δυσχεραίνοντας έτσι σημαντικά την έρευνα προκειμένου να καλύψουν τις ποικίλες ευθύνες της Ηellenic Train, μεταξύ άλλων αυτές για την τεράστια πυρόσφαιρα που κόστισε τη ζωή σε επιβαίνοντες, ευθύνες που θα μπορούσαν να αποκαλύψουν σοβαρές πτυχές της σύνδεσης κράτους, κεφαλαίου, Ηellenic Train και παράνομου-μαύρου κεφαλαίου. Έβγαλαν από το κάδρο των ποινικών ευθυνών, δια μέσω της δικιά τους δικαιοσύνης, τη διοίκηση της Ηellenic Train και του υπουργείου Μεταφορών, όπως βέβαια και όλους τους υπεύθυνους μέσα στα χρόνια, ανώτατους κυβερνητικούς και κρατικούς παράγοντες, που συνετέλεσαν ώστε ο σιδηρόδρομος να βρίσκεται σε αυτήν ακριβώς την κατάσταση που βρισκόταν στις 28/2/ 2023: δηλαδή ένας σιδηρόδρομος δημόσιος κίνδυνος».
Το κείμενο ανάληψης ευθύνης καταλήγει με κάλεσμα «στα όπλα» και συγκεκριμένα με τις φράσεις: «το δίλημμα στο οποίο καλούμαστε πλέον να τοποθετηθούμε, δίλημμα στο οποίο η ιστορική απεργία – ξεσηκωμός της 28ης Φεβρουαρίου σε όλη τη χώρα έδωσε μια εξίσου ιστορική απάντηση είναι σαφές. Είναι το ίδιο δίλημμα, έστω και με άλλες αναλογίες, με αυτό που αντιμετωπίζουν οι λαοί και το προλεταριάτο όλου του κόσμου όταν βρίσκονται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας : “Αλυσίδες ή όπλα”. Να επιλέξουμε αποφασιστικά το δεύτερο»!